Gå til innhold

Hovne føtter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente20_*
Skrevet

Jeg er en 20 år gammel jente som hovner opp i føttene. Er vel verdt å nevne at jeg ikke er overvektig, og har trent i alle år frem til dette problemet..

Sommeren 2009 begynte jeg å hovne opp i føtterne, først høyre fot (lilletå + di tre neste, og litt videre under foten). Så startet samme problemet på venstre fot. Og i det siste hovner jeg opp på hælene også!:( Jeg har aldri vært skadet mer enn forstuelser. Disse plagene er kommet gradvis helt uten videre.

I perioder kan di være mindre hovven, andre perioder kan jeg ikke gå rett. Jeg halter stort sett alltid. Har en gang tatt ut egenmelding fordi det verket slik i føttene, da var dem virkelig ille.

Jeg bytter ofte sko, så skoene kan ikke være problemet.

Fastlegen min finner ikke ut av hva det er (sa rett ut at ikke ante hva det var), har prøvet flere "betennelsesdempende kurer" uten hell. Derfor er jeg blitt satt på venteliste til eksperter på et større sykehus... Men ventetiden er på 1 år, fordi fastlegen har nedprioritert det.

Jeg fikk tilbud om å sykemelde meg, og regner med at da hadde det blitt langt kortere tid før jeg fikk legetime oss disse ekspertene... Men jeg har ikke lyst å ha sykemelding på meg i en alder av 20 år.

Noen som aner hva dette kan være??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...