Gå til innhold

gjennomsnitspuppene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne damen er en str 34 og bruker visstnok 34D (tilsvarer 75E i europeisk størrelse), det som flere her mener må være det riktige gjennomsnittet.

http://www.nicewallpapers.info/pics/Celebrities/caprice-bourret/caprice-bourret_23.jpg

Tror dere virkelig dette er gjennomsnittet i Norge?

Og en liten rettelse til den som mente en bukse i str 30 tilsvarer 65 cm; 30 tommer tilsvarer 76,2 cm.

Silikonbryster ser som regel større ut enn normale bryst i samme størrelse, siden brystene får den typiske sperreballongfasongen (jada, vet det går an å kjøpe seg pupper som ser litt mer naturlige ut). Dette er noe man må ta med i betraktningen. Jeg har selv H-cup, men folk gjetter som regel på D eller DD, så stor cupstørrelse er ikke det samme som abnorme bryster. H-cup med silikon derimot, da snakker vi bæretillatelse. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig med siste. Jeg bruker 60 eller 65 rundt livet, og er nesten 180 høy... At småtasser på 160 er 85 cm rundt livet syns jeg er ganske rart. Altså vi er forskjellige, men at det er snittet....

Personlig foretrekker jeg å bruke BH'en rundt brystene, ikke rundt livet. De henger tross alt ikke mye :fnise:

Min korrekte størrelse er 75H, og jeg er 168 cm høy og slank (om du ser bort fra rumpe og bryster, da, haha). Har jeg ikke råd til dyr BH i min størrelse må jeg som regel kjøpe 85-DD. Den sitter da godt rundt, men gir ingen fin form til brystene. At du bruker 60 rundt "livet" betyr jo ikke at man må være tykk for å bruke 80. 80 er et helt normalt og sunt mål å ha rett under brystene, men det er uansett lurt for alle å få målt seg skikkelig :)

Endret av Antlers
Skrevet

Hei Antlers, dette har vi jaggu diskutert før. :ler:

Poenget mitt er bare at kvinner som bruker str 36 eller 38 i klær neppe ville brukt 85 cm rundt livet, eller under brystene, da.

Skrevet

Hei Antlers, dette har vi jaggu diskutert før. :ler:

Poenget mitt er bare at kvinner som bruker str 36 eller 38 i klær neppe ville brukt 85 cm rundt livet, eller under brystene, da.

Ja, jeg syntes det var noe kjent med emnet :fnise:

Er ikke meningen å hakke på deg, altså, men som jeg sikkert nevnte i den andre tråden er det stor forskjell på mitt midjemål og omkretsen under brystene. Ditt mål var omtrent det samme som midjemålet, var det ikke? Når det gjelder klær til overkroppen er det jo litt lettere å slippe unna med et par størrelser mindre enn det man egentlig skal bruke, både pga stretch og fasong, så det er nok noen som lurer seg selv litt med de størrelsene også. Blir liksom litt mer strev å få på seg en bukse som er to nummer for liten.

Vi er ihvertfall enige om at alle bør få målt seg skikkelig, da! :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Silikonbryster ser som regel større ut enn normale bryst i samme størrelse, siden brystene får den typiske sperreballongfasongen (jada, vet det går an å kjøpe seg pupper som ser litt mer naturlige ut). Dette er noe man må ta med i betraktningen. Jeg har selv H-cup, men folk gjetter som regel på D eller DD, så stor cupstørrelse er ikke det samme som abnorme bryster. H-cup med silikon derimot, da snakker vi bæretillatelse. :gjeiper:

Ja det er faktisk sant. Jeg bruker "bare" E-størrelse (burde kanskje ha hatt F-str i noen BH'er), men mange synes jo det høres helt enormt ut. Jeg har egentlig ganske moderat store pupper i forhold til resten av kroppen (høy med brede skuldre, brystkasse, hofter og en del ekstra rundt magen), så folk tror av og til jeg tuller når jeg sier at jeg bruker E eller større. Men ofte er det vel dem med notorisk feil BH-størrelse som blir sjokkert. De hadde vel antakelig måtte gått opp en cupstørrelse eller to om de hadde blitt målt :)

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg bruker 70 C og tok den målegreia og fikk at jeg burde bruke 75 B, men det blir alt for stort rund..

Kanskje jeg bør gå og måle meg :P

Skrevet

Ja, jeg syntes det var noe kjent med emnet :fnise:

Er ikke meningen å hakke på deg, altså, men som jeg sikkert nevnte i den andre tråden er det stor forskjell på mitt midjemål og omkretsen under brystene. Ditt mål var omtrent det samme som midjemålet, var det ikke? Når det gjelder klær til overkroppen er det jo litt lettere å slippe unna med et par størrelser mindre enn det man egentlig skal bruke, både pga stretch og fasong, så det er nok noen som lurer seg selv litt med de størrelsene også. Blir liksom litt mer strev å få på seg en bukse som er to nummer for liten.

Vi er ihvertfall enige om at alle bør få målt seg skikkelig, da! :)

Hakke, nei. Pfft. Jeg er smalere rundt midjen, men det er det målet som passer meg best under puppene, rett og slett.

• 8 år senere...
Skrevet

Da eg brukte XS å S så hadde eg 80c å det gikk fint. Så det er fult mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...