Gå til innhold

gjennomsnitspuppene

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

...så, hva er gjennomsnittspuppene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vet jeg ikke... selv bruker jeg 75C :)

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

jeg er 155 høy, liten og tynn, og har 70 C. men jeg får stadig høre at dette er stort i forhold til den lille kroppen min.

Gjest Gjest
Skrevet

Skulle ønske at pupper kunne måles i cm akkurat som penisen.

Er vel sikkert derfor man ikke hører så me om puppestørrelsen annet enn stort og smått. Vet gutter vanligvis hva 70 a, b c og 65 b og alt det der er?

Skrevet

Jeg har 75B og synes det er akkurat passe :) er ikke så stor ellers heller...

Skrevet

Jeg bruker extra small eller small og bruker 80 b i bh str..

Jeg synes hverken det er smått eller stort, hva som er gjennomsnitt har jeg ingen anelse om.. 80b??

Skrevet

Jeg er en størrelse 40 på 165 cm med 75D. Passer meg ypperlig, men varierer litt mellom C og D ettersom jeg går noen kilo opp og ned i vekt - er puppene det setter seg på først!

Skrevet
...bare deilige.... :babygutt:

hehe.. glad i pupper skjønner jeg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Mener å ha lest at c-cup er gjennomsnittlig størrelse, så jeg tipper 85c. (da snakker vi alle kvinner, fra 13 - 90 år). Har selv 75 DD

Skrevet

70B her. Hatet de ør, men plutselig ble de rundere og gikk med på å lage kløft i utringede klær, så jeg elsker dem nå ;D

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg er høy og kraftig, og har 85E. Egentlig akkurat passe til meg. Gjennomsnittsstørrelsen vil jeg gjette er et sted mellom 80B og 85C.

Skrevet

Jeg er 167 høy og er 49 kg og har en størrelse på 75 C i bh...Jeg tror også at gjennomsnittet for pupper ligger mellom 70 B til 75C..

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Jeg googlet litt og fant ut at gjennomsnittlig BH-størrelse i verden er 80D. Hva gjennomsnittet i Norge er fant jeg ikke ut. Mener å ha hørt at britiske damer trekker opp gjennomsnittet med sine fyldige pupper. :)

Menn flest skjønner vel svært lite hva BH-størrelser går ut på, og det finnes vel ingen måte å måle i cm for å oppgi puppestørrelse. Hva skal man måle da? Lengden på hengepuppene? Antall cm rundt brystkassa blir jo ikke rett da man kan ha stor brystkasse og små pupper, så vel som smal brystkasse og store pupper...

For menn/gutter som ikke vet det; tallet først i BH-størrelsen er ca antall cm under puppene (rundt ribbena/brystet). Man måler omkretsen rundt puppene og omkretsen under puppene, og regner ut differansen. Så bruker man en tabell der man finner ut hva differansen tilsvarer i bokstavstørrelser. Sånn som her, f.eks.:

http://www.winette.no/artikler.php

Endret av Ylvina
Gjest Gjest
Skrevet

80D i England altså? Men sliter ikke de damene jevt med en del overvekt og? Og er de ikke litt lavere enn norske kvinner, jeg mener gjennomsnittshøyden på norske kvinner er 1,68?

Jeg er en 70E-F eller G alt etter produsent. Har ikke store pupper for resten av meg, proporsjonalt vil jeg tro. Er 172cm høy.

Gjest Gjest_Mira369_*
Skrevet

Jeg mener å ha lest at gjennomsnittshøyden på norske kvinner er 165 cm, og at en B-cup er gennomsnittet på brystene.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker extra small eller small og bruker 80 b i bh str..

Jeg synes hverken det er smått eller stort, hva som er gjennomsnitt har jeg ingen anelse om.. 80b??

Om du normalt er størrelse es og s så tror jeg egentlig at 80b er for stort for deg i omkrets. Forsøk 75C, det er stor sannsynlighet for at du bruker feil størrelse. Dette sier jeg fordi eg bruker s og xs og bruker 65C selv. At noen som er 80 i omkrets passer inn i xs har jeg vanskelig for å se for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...