Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 henten kjolen nettop og måtte prøve den med en gang jeg kom hjem. angrer nå, for føler jeg har hengt den opp "feil", og at den blir skrukkete og kan bli ødelagt. kan den det? men det er vel det de skal ordne når jeg skal inn rett før bryllupet og steame den eller hva det heter? har en del perler og stener på, men disse er bare foran, og den fremste delen "henger fritt". hang den opp i de to stroppnene som ligger under armhulen, og den snoren som er under slepet. det er vel riktig? var så ivrig at jeg ikke så hvordan den hang når jeg tok den ut
Møffi Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Min henger i stroppene under armhulene og en snor fra slepet som gjør at det henger ned langs ryggen, så du har gjort det riktig såvidt jeg vet
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg fikk beskjed om å henge tubekjolen opp med en "buksekleshenger" (med klyper) og legge en stoffbit mellom kjolen og klypa. funker fett.
LimaLama Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Min henger i stroppene under armhulene og en snor fra slepet som gjør at det henger ned langs ryggen, så du har gjort det riktig såvidt jeg vet Håper dette er den riktige måten å gjøre det på....fordi det er slik jeg gjør det.... (Men jepp; jeg har følelsen av at jeg ikke aner hva jeg driver med...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå