FrkHøne Skrevet 12. mars 2010 #1 Del Skrevet 12. mars 2010 Hei! Bare spent på om ikke det er flere her inne som har termin i november? Er jo enda ganske tidlig da, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 12. mars 2010 #2 Del Skrevet 12. mars 2010 Jo da, rykende fersk novembermamma her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 26. april 2010 #3 Del Skrevet 26. april 2010 Kanskje novembermamma, her! Tidlig i november, men alle damene i familien pleier å føde for tidlig, så det kan bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 28. april 2010 #4 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg fødte før termin sist, og skal definivt gjøre det denne gangen også. Så den ungen har bare å komme ut før tiden, tidlig i november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 28. april 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg håper virkelig jeg føder for tidlig, litt iallefall! Jeg vil ikke ha baby i desember :/ Søsteren min fikk 6 uker for tidlig nå nettopp, kan godt ligne litt på henne Bare ikke sååå mange uker da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå