Shinana Skrevet 16. mars 2010 #41 Del Skrevet 16. mars 2010 Dette er nok litt utenom tråden her, men likevel ikke helt irrelevant. Har opplevd at personer kan bli så provosert av klesstil at de er villige til å utøve vold for å vise sin avsky. Hva foregår oppe i et slikt hode tro? Hvilket fokus finnes der oppe? Smak og behag er forskjellig, og det er jo bare bra, men hvorfor være så opptatt av å vise avsky for noe som i den store sammenheng er så ubetydelig som en klesstil som avviker fra det man selv liker? Tro det eller ei, men har opplevd å se en seriøs slåsskamp på grunn av at den ene personen ikke likte den andres sko! To edrue menn på snart 40! Hallo! Jeg kommer aldri til å skjønne den greia der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeansgutt21 Skrevet 17. mars 2010 #42 Del Skrevet 17. mars 2010 Dette er nok litt utenom tråden her, men likevel ikke helt irrelevant. Har opplevd at personer kan bli så provosert av klesstil at de er villige til å utøve vold for å vise sin avsky. Hva foregår oppe i et slikt hode tro? Hvilket fokus finnes der oppe? Smak og behag er forskjellig, og det er jo bare bra, men hvorfor være så opptatt av å vise avsky for noe som i den store sammenheng er så ubetydelig som en klesstil som avviker fra det man selv liker? Tro det eller ei, men har opplevd å se en seriøs slåsskamp på grunn av at den ene personen ikke likte den andres sko! To edrue menn på snart 40! Hallo! Jeg kommer aldri til å skjønne den greia der! Ikke så irrelevant det! Opplevd noe som kan sammenlignes! Syns for min del at det er helt absurd at noen mennesker velger å utsette noen for voldshandlinger bare pga av en anderledes klestil. Ikke rart det er krig å elendighet i verden.... Velger å tro at det er en redsel og frykt for mennesker som våger å fremstå som den de er og ikke redd for å vegle anderledes! NB! Det er BARE menn som velger slike løsninger, aldri opplevd kvinner/jenter med slike holdninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #43 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei! Jeg er en tynn gutt som digger å kle meg i helt åletrange jeans. som sitter som klistrert på meg:)Helt åletrange ned i leggene mine også Går i Fornarina, Acne, Tiger of sweden og Replay, jentestr 25-26. Mitt spm er om dere jenter, gutter kan også svare, syns at helt åletrange jeans er kult på tynn / skinny gutt? Jeg syntes det er kult dersom du drar stilen helt ut og er en ekte rocker! Hvis du derimot sitter hjemme å hører på backstreet boys og bare går rundt sånn fordi at den gode gamle rockestilen har blitt en trend for pappagutter så er det patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 21. mars 2010 #44 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg syntes det er utrolig stygt og svært få som kler det. Men om det er den stilen du liker så må du jo selvfølgelig gå med trange bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå