Gå til innhold

Gutter i åletrange jeans


Gjest jeansgutt21

Anbefalte innlegg

Gjest jeansgutt21

Hei! Jeg er en tynn gutt som digger å kle meg i helt åletrange jeans. som sitter som klistrert på meg:)Helt åletrange ned i leggene mine også:) Går i Fornarina, Acne, Tiger of sweden og Replay, jentestr 25-26.

Mitt spm er om dere jenter, gutter kan også svare, syns at helt åletrange jeans er kult på tynn / skinny gutt?

Endret av SportyShorty
Salg over forumet er ikke tillatt i henhold til reglene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veldig kledelig om fyren er slank og resten av stilen passer... MEN, det må ikke bli så trangt at man ser hvilken side utstyret henger på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
veldig kledelig om fyren er slank og resten av stilen passer... MEN, det må ikke bli så trangt at man ser hvilken side utstyret henger på :P

Jeansa, sitter kjempetrangt, som lakkert på meg. Må bruke mange minutter før jeg får de på, spes etter vask da! hehe. Men de er på enmåte ikke så trange ved utstyret, at det ser ut til å ligge utenpå! Trekker ikke jeansa helt opp i skrittet, hvis du skjønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Syntes det er jævla stygt.

ser for meg en kar med hanekam, svart t-shorte og røde åltrange jeans ... fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
Jeansa, sitter kjempetrangt, som lakkert på meg. Må bruke mange minutter før jeg får de på, spes etter vask da! hehe. Men de er på enmåte ikke så trange ved utstyret, at det ser ut til å ligge utenpå! Trekker ikke jeansa helt opp i skrittet, hvis du skjønner!

Ikke hanekam, men langt mårkt bølgete hår, smale kule skjorter, vans og åletrange jeans med slitt look, hvis du skønner! Digger ikke råde trange jeans, nei huff a meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxtor
Syntes det er jævla stygt.

ser for meg en kar med hanekam, svart t-shorte og røde åltrange jeans ... fysj!

Jeg derimot syns den stilen der er fantastisk.

Så smaken er forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den moten er kjempestygg. Fatter ikke at guttene vil vise frem sine små tygge bein på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den stilen jeg!

Ikke alt er like pent da, men opp til hver enkelt hva de selv liker.

Er ikke tilhenger av at hele utstyret avtegner seg da :) Det blir en overeksponering, og feil utnyttelse av trange jeans, synes jeg.

Sammen med ei tøff, tight t-skjorte, kanskje med ei tøff, åpen skjorte hengende løst utenpå, et kult belte og converse eller shox på føttene; liker det jeg!

Hvilke jeansmodeller bruker du da, jeansgutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeansgutt21
Digger den stilen jeg!

Ikke alt er like pent da, men opp til hver enkelt hva de selv liker.

Er ikke tilhenger av at hele utstyret avtegner seg da :) Det blir en overeksponering, og feil utnyttelse av trange jeans, synes jeg.

Sammen med ei tøff, tight t-skjorte, kanskje med ei tøff, åpen skjorte hengende løst utenpå, et kult belte og converse eller shox på føttene; liker det jeg!

Hvilke jeansmodeller bruker du da, jeansgutt?

Jeg liker heller ikke overeksponering av hele utstyret:( Helt trangtsittende, men ikke trukket helt opp i skrittet, hvis du skjønner!

Jeansmodellene er helt skinny, str 25-26 og 34 i lengden og i merker som, Fornarina, Nudie, Acne, Tiger of Sweden, Replay, nesten alle jeansa jeg går i, er jente modeller!

Ellers har jeg ca den stilen du beskriver, slimme skjorter, åpne kneppede skjorter, kule belter og vans eller converse til. Har ellers ganske rocka stil, med langt mørkt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest amazed

Smaken er som baken ja.. Synes ikke det bør vær ALTFOR trangt, for da ser det bare homo ut, synes jeg da.. Jeans som er litt trange, kan se kultl ut i svært sjeldne tilfeller på svært få gutter.

Grunnen til at jeg ikke har helt sansen for det, er fordi det ser ut som at utstyret ligger veldig ubeleilig til og blir klemt på en måte. Kan godt hende dette ikke er tilfelle, men får grøsninger nedover ryggen fordi det kan se slik ut. Er også en av de som mener det må gå an å se forskjell på jente og gutt (også på bena) haha:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke overeksponering av hele utstyret:( Helt trangtsittende, men ikke trukket helt opp i skrittet, hvis du skjønner!

Jeansmodellene er helt skinny, str 25-26 og 34 i lengden og i merker som, Fornarina, Nudie, Acne, Tiger of Sweden, Replay, nesten alle jeansa jeg går i, er jente modeller!

Ellers har jeg ca den stilen du beskriver, slimme skjorter, åpne kneppede skjorter, kule belter og vans eller converse til. Har ellers ganske rocka stil, med langt mørkt hår.

Tøft!

Vil se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...