Gå til innhold

Gutter i åletrange jeans

Gjest jeansgutt21

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sara_*

Jeg foretrekker smal jeans med som sitter til i rumpen, men gjerne litt heng, på smale gutter, Som nevt over, bør ikke utstyret få juling, det skal ikke være så smalt at ALT synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeansgutt21
Tøft!

Vil se! ;)

Vært et bildeforum, kunne du fått sett bilde veit du:)Jeg kunne ikke tenke meg å forandre på den stilen jeg har. Vennene mine syns jeg harkul stil og at det er tøft at jeg tør lissom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært et bildeforum, kunne du fått sett bilde veit du:)Jeg kunne ikke tenke meg å forandre på den stilen jeg har. Vennene mine syns jeg harkul stil og at det er tøft at jeg tør lissom:)

Går jo godt an å sette inn bilder på dette forumet da!

Ikke noe problem det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mitt spm er om dere jenter, gutter kan også svare, syns at helt åletrange jeans er kult på tynn / skinny gutt?

Jeg tenker som regel emo eller homse når jeg ser det. Med mindre buksa er hullete og han ser ut som en rocker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
Går jo godt an å sette inn bilder på dette forumet da!

Ikke noe problem det! ;)

Okey, Ser ingen som legger inn bilder jeg da! Ikke tenkt på at det går ann å legge inn bilder i dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, Ser ingen som legger inn bilder jeg da! Ikke tenkt på at det går ann å legge inn bilder i dette forumet.

Altså, har du bilde av deg selv på nett, så kan du jo bare legge inn bildeadressen som link. Ikke noe problem. Å legge bilder rett inn i tråden med img-tag'er er ikke lov. Linker går helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten går ikke i annet enn skinny jeans, han. da er de trange i beina og ned til leggene, men litt løssittende oppe, slik at utstyret får pusterom og buksa ikke blir for stram på rumpa :P

Han er slank og kler det godt :) da går han alltid med tight t skjorte under, og rutete åpen skjorte over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pia_*

Superhot! Tynne gutter i trange jeans, blir ikke bedre. Jo tynnere og trangere, jo bedre. Grr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Superhot! Tynne gutter i trange jeans, blir ikke bedre. Jo tynnere og trangere, jo bedre. Grr.

Hæ? For virker høres dette veldig femi ut, og at bena blir seende veldig pinglete ut. Hvordan kan noen synes det er sexy på menn? Synes det er finest når menn er litt grovbygd og røffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21

Kult, syns å merke dette selv også:) Er nok noen som ikke syns åletrange jeans er så kult eller hot på tynne gutter. Men opplever også at mange, både jenter og gutter syns at åletrange jeans er både kult, hot og sexy på de gutter som har tynn kroppsfasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
Hæ? For virker høres dette veldig femi ut, og at bena blir seende veldig pinglete ut. Hvordan kan noen synes det er sexy på menn? Synes det er finest når menn er litt grovbygd og røffe.

Det finnes masse forskjellig syn på hvilke jeans som er kult og fint på gutter med forskjellig kroppsfasong. Selv er ikke fan av at åletrange jeans er så fint og hot på grovbygde gutter. på overvektige gutter blir trange jeans et fælt syn, men det er mitt eget syn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt20

Hei jeansgutt21. Hærlig å se at det er flere som digger tighte jeans:D

HVilke nettbutikker handler du på?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... nei, trange jeans på menn blir aldri fint etter min mening. Beklager. Veldig baggy jeans er heller ikke fint. Liker best klassiske, enkle jeans på menn. Gjerne med en trang t-skjorte til :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
Hei jeansgutt21. Hærlig å se at det er flere som digger tighte jeans:D

HVilke nettbutikker handler du på?:)

Ja, jeg bare digger skikkelig tighte jeans, alltid gjort det:) Hare en tynn/skinny kropp som kler åletrange jeans. Kjøper faktisk veldig lite jeans på nettbutikker! Liker å prøve eller se jeansa jeg kjøper. Bor i Oslo og kjøper mine jeans i Oslo` s mange kule butikker. Ellers kjøper jeg endel brukte jeans på Finn.no. Er nok en som har alt for mange jeans, sikkert 50 par jeans:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Det finnes masse forskjellig syn på hvilke jeans som er kult og fint på gutter med forskjellig kroppsfasong. Selv er ikke fan av at åletrange jeans er så fint og hot på grovbygde gutter. på overvektige gutter blir trange jeans et fælt syn, men det er mitt eget syn da!

Nei, jeg mente selvfølgelig ikke at de grovbygde skulle gå med trange jeans, men med normal vidde i bena. Men jeg mener at de trange jeansene gjør jo bare en tynn gutt enda tynnere i bena. For meg er pinglete gutteben stygt. Jeg ville heller prøvd å skjule det. Men det blir jo noe annet hvis du er homofil da. Da har man vel andre standarder for skjønnhet i forhold til kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mente selvfølgelig ikke at de grovbygde skulle gå med trange jeans, men med normal vidde i bena. Men jeg mener at de trange jeansene gjør jo bare en tynn gutt enda tynnere i bena. For meg er pinglete gutteben stygt. Jeg ville heller prøvd å skjule det. Men det blir jo noe annet hvis du er homofil da. Da har man vel andre standarder for skjønnhet i forhold til kjønn.

Andre standarder??

Ikke noe neagtivt om homser altså, men de har da slettes ikke enerett på tighte jeans! Det er heller ikke noen automatikk i at en gutt som liker tighte jeans er homse.

Hva er greia med disse båsene man på liv og død skal plassere enhver person i?

Helt greit at noen ikke liker tighte jeans på gutter altså. Bevares, men å fortelle resten av verden om hva deres sexuelle legning er på grunn av dette blir i beste fall antikvert, og i drøyeste laget, synes jeg. Jeg kjenner flere gutter som gjerne går slik kledd, og de har alle jentekjærester i langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er en turn-off. Jeg er 29 år og foretrekker litt kraftige/atletiske gutter og heller et par kilo for mye enn et par for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
Andre standarder??

Ikke noe neagtivt om homser altså, men de har da slettes ikke enerett på tighte jeans! Det er heller ikke noen automatikk i at en gutt som liker tighte jeans er homse.

Hva er greia med disse båsene man på liv og død skal plassere enhver person i?

Helt greit at noen ikke liker tighte jeans på gutter altså. Bevares, men å fortelle resten av verden om hva deres sexuelle legning er på grunn av dette blir i beste fall antikvert, og i drøyeste laget, synes jeg. Jeg kjenner flere gutter som gjerne går slik kledd, og de har alle jentekjærester i langvarige forhold.

Endelig noen som har forstått dette! Opplever stadig hvordan mennesker plasseres i bås pga deres klesstil!! Har ikke helt forstått hvorfor??? Syns bare det er kult jeg, at det er så forskjellige stilarter og mennesker å se i gatene:)

Bor i Oslo og ser og kjenner masse forskjellige mennesker. Faktisk er det minst like mange hetrofile gutter som går i tighte jeans som homofile, faktisk er det ganske få homofile gutter som går i tighte jeans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...