Gå til innhold

Fjerning av arr på kroppen!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er ei jente som har to arr på hånda etter at legen fryste bort vorte i barndommen. har veldig lyst til å få fjernet disse!

Går det ann å fjerne arr?

evt hvor gjør jeg dette??

(vet de blir lysere med årene, nå er de litt røde. men alikvel vil jeg ha de bort)

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Er ei jente som har to arr på hånda etter at legen fryste bort vorte i barndommen. har veldig lyst til å få fjernet disse!

Går det ann å fjerne arr?

evt hvor gjør jeg dette??

(vet de blir lysere med årene, nå er de litt røde. men alikvel vil jeg ha de bort)

Tusen takk for svar :)

sliter med det samme problemt...

ingen som har noen tips? :)

Skrevet

Jeg har en del arr etter en ulykke jeg var med i, og har fått de behandlet med laser hos klinikk bunæs i Sandvika. Nå var riktignok mine arr ferske da jeg kom dit, så de kontrollerte groprosessen, men trakk også det røde ut av arrene. De er enda ikke ferdige, men det er utrolig hvor bra det har blitt!

Vet ikke hvordan det er med gamle arr, men det går jo an å ta en tlf?

Skrevet

Åja, man får ikke fjernet de altså. Men de kan bli penere.

Skrevet

Dytter på denne jeg, hadde et brannsår som det ikke ble noe pent arr av :(

Skrevet

Man får aldri fjernet arr, men de kan bli mye penere. Ser det er flere som vil ha hjelp, men jeg vet ikke hvor gamle disse arrene er. Jeg har brukt Kelo-Cote på et stort operasjonsarr, og er imponert over hvor pene de har blitt. Nå er dette er rimelig nytt arr, men Kelo-cote skal ifølge pakningsvedlegget hjelpe på arr som er opptil 10 år gamle.

Kan jo være verdt et forsøk? Fåes kjøpt på apoteket. :)

Skrevet
Man får aldri fjernet arr, men de kan bli mye penere. Ser det er flere som vil ha hjelp, men jeg vet ikke hvor gamle disse arrene er. Jeg har brukt Kelo-Cote på et stort operasjonsarr, og er imponert over hvor pene de har blitt. Nå er dette er rimelig nytt arr, men Kelo-cote skal ifølge pakningsvedlegget hjelpe på arr som er opptil 10 år gamle.

Kan jo være verdt et forsøk? Fåes kjøpt på apoteket. :)

Får prøve på det jeg da, mitt er forholdvis nytt, ca 2-3 mnd gammelt.

Skrevet
Får prøve på det jeg da, mitt er forholdvis nytt, ca 2-3 mnd gammelt.

Da kan du fortsatt få gjort mye med laser, hvis du har penger til det :)

Skrevet
Da kan du fortsatt få gjort mye med laser, hvis du har penger til det :)

Har du peiling på ca mye det koster for en behandling? For jeg regner med at jeg må ha fler behandlinger?

Skrevet (endret)
Har du peiling på ca mye det koster for en behandling? For jeg regner med at jeg må ha fler behandlinger?

Masse. Det koster ca 1000,- for én runde med laser, og som du sier, så trenger man flere behandlinger.

Edit: Jeg ville tatt en telefon om jeg var deg, og hørt hva de kunne gjøre for deg, og hva de regner med at det kommer til å koste.

Endret av stjernekyss
Skrevet
Masse. Det koster ca 1000,- for én runde med laser, og som du sier, så trenger man flere behandlinger.

Edit: Jeg ville tatt en telefon om jeg var deg, og hørt hva de kunne gjøre for deg, og hva de regner med at det kommer til å koste.

Ja, får gjøre det.. Gidder ikke å bruke mange tusen på det, da får det heller være! SÅ ille er det ikke ;)

Skrevet
Ja, får gjøre det.. Gidder ikke å bruke mange tusen på det, da får det heller være! SÅ ille er det ikke ;)

Ja, det er dyrt. Jeg fikk mine i en ulykke og de var ille. "Heldigvis" for meg er det en forsikringssak.

Skrevet

hei!

vet ikke hvor landet du er men som de andre sier så er det mulighet med laser. man "fjerner" da hud med laser (ikke vondt). Men det tar litt tid da ny hud ikke kommer på 1-2-3. Man kan få ganske så pene resultater, og jeg tror man kan bli helt kvitt arr dersom de ikke er så dyp. Men dette vurderer hudlege på en konsultasjonstime, der får man vite mer. Prisen er stiv, har hørt at det koster ca 8500 for en total behandling. Men da tror jeg den klinikken jeg hørte om hadde 4 behandlinger, hvor man betaler 2500 ved første behandling, for så å betale 2000 pr gang de neste 3. Og som nevnt; det tar tid med hud, slik at det tar ca et halvt år etter siste behandling før man ser slutt resultat. Men har hørt om flere som er fornøyde. Dyr pris for behandlingen ja, men hvis arrene plager en så er det kanskje verdt det?

Skrevet

Jeg vet veldig lite om ulike former for laserbehandling, men jeg vet i allefall at den jeg får er helt sykt vondt. Heldigvis varer det ikke så lenge av gangen, men jeg føler meg rimelig puslete etterpå :frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...