Gå til innhold

Hvor er gjennomsnittspenisen?


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har etter 19 år enda ikke møtt en såkalt gjennomsnittlig stor penis.

Det har enten vært veldig stort (19-24cm erigert) eller veldig smått (6-10cm erigert)

Har noen her møtt (eller har selv) en gjennomsnittspenis på 12-16 cm?

Hvor finner jeg disse mennene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Enkelt! De finnes ikke. Enten er snabelen vår 19-24 cm eller så er den 6-10 cm. Gjennomsnittet derimot er sånn cirka 15 cm når vi legger sammen den ene og den andre og deler på to :ironi::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etter 19 år enda ikke møtt en såkalt gjennomsnittlig stor penis.

Det har enten vært veldig stort (19-24cm erigert) eller veldig smått (6-10cm erigert)

Har noen her møtt (eller har selv) en gjennomsnittspenis på 12-16 cm?

Hvor finner jeg disse mennene? :P

6 cm erigrert? Seriøst?? Da hadde jeg løpt. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dummeste jeg har hørt, de fleste karer har en stake på mellom 12-16cm, med en omkrets på 11-14cm.

Jeg er en av dem(15cm lang)

Forresten, pleier du å måle lengden på kølla til dem du har sex med? Mulig øye målene dine er litt upresise, mildt sagt. Jeg tro heller at de du tror har hatt 6-10 cm har egentlig vært mer normale(12-15cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Hei gjest.

Jeg har ikke hatt så mange partnere, og dem jeg har hatt har jeg diskutert størrelse med.

Jeg har ikke målt dem selv, men tar dem på deres ord (voksne menn som er over jugestadiet på penisstørrelse, hehe)

Ser absolutt muligheten for at det kan være feilmål ute å går her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hei gjest.

Jeg har ikke hatt så mange partnere, og dem jeg har hatt har jeg diskutert størrelse med.

Jeg har ikke målt dem selv, men tar dem på deres ord (voksne menn som er over jugestadiet på penisstørrelse, hehe)

Ser absolutt muligheten for at det kan være feilmål ute å går her altså.

Når det er sagt, så syntes jeg min på 15cm er alt for liten....nettopp derfor jeg tror at du har "målt" litt feil, siden du har vært borti slike store på 20cm+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Jeg har etter 19 år enda ikke møtt en såkalt gjennomsnittlig stor penis.

Det har enten vært veldig stort (19-24cm erigert) eller veldig smått (6-10cm erigert)

Har noen her møtt (eller har selv) en gjennomsnittspenis på 12-16 cm?

Hvor finner jeg disse mennene? :P

Jeg har heller aldri møtt en penis. De er ikke frittgående her jeg bor :fnise: . Derimot har jeg stiftet nærmere bekjentskap med menn som har penis av varierende størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri møtt en gjennomsnittspenis. Kanskje vi kommer fra et sted i landet, der arten er underrepresentert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hm.. spesielt.

Jeg har feid over en håndfull menn, et sted mellom 25 og 30. Og jeg har hatt en som var 20cm og en som var.. tja, litt som å sutte på lillefingeren min. Den var kanskje 5cm og går ned i boka som et ekstremtilfelle.

Men ellers vil jeg tippe alle har vært 15-17 i erigrert tilstand, kanskje et par som har vært oppe rundt 18. Ikke at jeg har århundrets beste øyemål, men jeg har spurt noen ganger og fått svar og når jeg først vet sånn ca hva 16 cm er så klarer jeg å sammenligne både med øyne, munn og mus.

Jeg lurer mer på hvor disse gigapikkene er, for politisk ukorrekt nok så fikk jeg smaken på mer etter mr 20cm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjesten_*
Hm.. spesielt.

Jeg har feid over en håndfull menn, et sted mellom 25 og 30. Og jeg har hatt en som var 20cm og en som var.. tja, litt som å sutte på lillefingeren min. Den var kanskje 5cm og går ned i boka som et ekstremtilfelle.

Men ellers vil jeg tippe alle har vært 15-17 i erigrert tilstand, kanskje et par som har vært oppe rundt 18. Ikke at jeg har århundrets beste øyemål, men jeg har spurt noen ganger og fått svar og når jeg først vet sånn ca hva 16 cm er så klarer jeg å sammenligne både med øyne, munn og mus.

Jeg lurer mer på hvor disse gigapikkene er, for politisk ukorrekt nok så fikk jeg smaken på mer etter mr 20cm..

Det er nettopp på grunn av slike utsagn at vi med normal størrelse blir såpass usikre på om vi strekker til!Kunne noen ganger ønske at jeg aldri fant dette forumet.Etter å ha lest alle penis trådene her,så har nå forstått at de fleste kvinner faktisk ønsker seg noe som er litt større en gjennomsnittet:( I hvert fall litt eldre jenter som har vært borti en del.

Kunne ønske de fleste kvinner faktisk var mest happy med normal størrelse,slik jeg er mest fornøyd med normal størrelse på puppene, selv om det ikke er en helt fair sammenligning. Faktisk, så er litt for små pupper nesten bedre en for store pupper:) For store pupper ser bare rart ut noen ganger, spesielt hvis hun er litt liten. Fatter bare ikke hvorfor så mange kvinner tar silkon, det er bare fake og dumt!!!

Men slik som dere kvinner liker høye menn med store køller, så liker vi menn relativt små kvinner med trange fitter og inntrykket mitt er at det ikke er alt for mange av dem her til lands; gjennomsnitts høyden til kvinner her i norge er for høy syntes jeg:)

Bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gjesten_*
Det er nettopp på grunn av slike utsagn at vi med normal størrelse blir såpass usikre på om vi strekker til!Kunne noen ganger ønske at jeg aldri fant dette forumet.Etter å ha lest alle penis trådene her,så har nå forstått at de fleste kvinner faktisk ønsker seg noe som er litt større en gjennomsnittet:( I hvert fall litt eldre jenter som har vært borti en del.

Kunne ønske de fleste kvinner faktisk var mest happy med normal størrelse,slik jeg er mest fornøyd med normal størrelse på puppene, selv om det ikke er en helt fair sammenligning. Faktisk, så er litt for små pupper nesten bedre en for store pupper:) For store pupper ser bare rart ut noen ganger, spesielt hvis hun er litt liten. Fatter bare ikke hvorfor så mange kvinner tar silkon, det er bare fake og dumt!!!

Men slik som dere kvinner liker høye menn med store køller, så liker vi menn relativt små kvinner med trange fitter og inntrykket mitt er at det ikke er alt for mange av dem her til lands; gjennomsnitts høyden til kvinner her i norge er for høy syntes jeg:)

Bring it on!

edit: er selv over 185 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Jeg har etter 28 år enda ikke møtt en såkalt gjennomsnittlig stor vagina.

Det har enten vært veldig stort (Som en brønn) eller veldig smått (Får den ikke inn)

Har noen her møtt (eller har selv) en gjennomsnittsvagina? Hvor finner jeg disse kvinnene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etter 28 år enda ikke møtt en såkalt gjennomsnittlig stor vagina.

Det har enten vært veldig stort (Som en brønn) eller veldig smått (Får den ikke inn)

Har noen her møtt (eller har selv) en gjennomsnittsvagina? Hvor finner jeg disse kvinnene? :P

Gjennomsnittlig er den 14cm dyp før opphisselse, og 17-18 når de er opphisset.

Nå har jeg ikke kilden for hånd akkurat nå, men det er betraktelig flere menn som har penis større/mindre enn gjennomsnittlig - enn de som faktisk har gjennomsnittlig. Om jeg husker riktig, var det fler som hadde større, enn de som hadde mindre - men du har ekstremtilfellene (mikropenis) som drar snittet ned.

Ang. vagina. Ved jevnlig sex med samme mann, vil musklene rundt tilpasse seg størrelsen (uansett størrelse) - dog må jenta gjøre knipeøvelser for at dette skal bli optimalt for de med mindre. På den måten kan faktisk jenta trene seg opp til at enhver penis kan fylle henne opp.

Min eks var vant med en penis på rundt 12-14 cm før hun møtte meg. Tok oss to måneder før hun var vandt til størrelsen min... men når det først skjedde: som hånd i hanske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har også hørt det som Nikkern sier om at vagina "former" seg etter penis.

Min kollega gikk fra megapartner til minipartner, og brukte ca tre måneder sa hun, og plutselig så kjente hun den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters
(voksne menn som er over jugestadiet på penisstørrelse, hehe)

Hvilken planet lever egentlig disse på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri møtt en penis. De er ikke frittgående her jeg bor :fnise:

Er de ikke? :hakeslepp: Hvor bor du'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Jeg har heller aldri møtt en gjennomsnittspenis. Kanskje vi kommer fra et sted i landet, der arten er underrepresentert?

Ikke jeg heller, verken gjennomsnittlige, undergjennomsnittlige eller overgjennomsnittlige. Og sannelig, når jeg tenker meg om, så har jeg heller aldri møtt noen vaginaer av varierende størrelser, verken gående, syklende, flyvende eller svømmende.

Så jeg lurer nå fælt på hvor dette "stedet" i landet ligger, der disse har løsrevet seg fra den menneskelige anatomi og vandrer fritt omkring?

Fortell fortell, så slenger jeg umiddelbart kamerabagen i bilen, for her øyner jeg muligheten for å tjene store penger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Hm.. spesielt.

Jeg har feid over en håndfull menn, et sted mellom 25 og 30. Og jeg har hatt en som var 20cm og en som var.. tja, litt som å sutte på lillefingeren min. Den var kanskje 5cm og går ned i boka som et ekstremtilfelle.

Men ellers vil jeg tippe alle har vært 15-17 i erigrert tilstand, kanskje et par som har vært oppe rundt 18. Ikke at jeg har århundrets beste øyemål, men jeg har spurt noen ganger og fått svar og når jeg først vet sånn ca hva 16 cm er så klarer jeg å sammenligne både med øyne, munn og mus.

Jeg lurer mer på hvor disse gigapikkene er, for politisk ukorrekt nok så fikk jeg smaken på mer etter mr 20cm..

Så nå kan vi kaste meterstokken folkens. "Gjest" her har funnet en ny standard for lengdemål, og den heter "penis" eller "pikk".

"Olav, finn frem pikken så vi får målt opp spikerslaga til ytterveggen her"... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...