Gjest ts Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei! Jeg skal overføre en film fra kameraet mitt til youtube. Filmen er overført til PC, og er lagret på Windows movie maker, men jeg får ikke publisert den fordi det er feil format eller noe. Det står at jeg skal klikke inn på WMM og klikke på lagre prosjekt som og så velge riktig. Men hos meg går det ikke. Hva gjør jeg?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Nehei, hva får du opp der du skal trykke "lagre prosjekt som" eller "publiser film" eller noe i den dur da.
Gjest ts Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Nehei, hva får du opp der du skal trykke "lagre prosjekt som" eller "publiser film" eller noe i den dur da. Da får jeg alternativene: Denne datamaskinen DVD Skrivbar CD Epost Digitalt videokamera.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Da velger du denne datamskinen, så skal du få enda flere valg.
Gjest ts Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Da velger du denne datamskinen, så skal du få enda flere valg. Da får jeg valget "publiser til" på enten videoer eller felles videoer.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Velg videoer, da lagres den der. Så får du vel gå videre og velge format.
Gjest ts Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Takker for hjelpen! Det ser ut som om det funker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå