Lilia Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hvor kan man få vurdert pris på kunst? noen som vet om noen linker på nett? har ikke lyst å legge det ut for salg uten å vite hvor mye jeg kan ta for det.
LetThemEatCake Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Google brukar fungera bra till sådant här. Annars telefonkatalogen?
Lilia Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Har prøvd å google på nett så mye at jeg ikke orker mer,hehe, men finner ikke noe spesielt. Kan prøve gule sider ja, se om det hjelper ser at de har kunstkritikk, men jeg tenkte om det kanskje var noe online, forespørsel, innsending av bilde og tilbakemelding osv? Istedenfor å måtte ta det med rundt til kunstkritikerene. Endret 11. mars 2010 av Lilia
LetThemEatCake Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 De bedömer ju tavlans skick och sådant också och det är det svårt att göra med ett foto. Jag tror inte att det finns något sådant i den stilen, tyvärr.. Men är det en känd konstnär? Annars brukar det tyvärr inte vara så mycket värt och jag tror det kostar en del att få någon att värdera konsten. Men ring och fråga någon som kan.
Lilia Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Nei, det er ikke en berømt kunster for å si det sånn, men jeg tror det er verd noen tusen siden jeg vet prisen kunsteren ville solgt det for for 20 år siden. Men jeg får heller se hva jeg gjør, ta det med til en kunstkritiker eller sette en pris på det selv og se hva som skjer. Jeg har sett det finnes en amerikansk nettside som man kan sende inn kunsten og få tilbakemelding, og det er gratis, men vet ikke helt det der, måtte skrive inn tlf nummer og slik så jeg fikk litt panikk og lot være Takk så mye alikevel for svar og råd
Gjest Bond Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Kanskje ta kontakt med auksjonshus og få den vurdert?
Lilia Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2010 Kanskje ta kontakt med auksjonshus og få den vurdert? Hei, takk for råd!
Gjest Bond Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Bare det er sagt - jeg antar at du mener profesjonell kunst, tror ikke auksjonshus vurderer hobbyprodukter (ikke noe galt med hobbykunst, men det faller under litt andre kategorier).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå