Gå til innhold

Alt har gått knirkefritt.......

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er nok bare nervene mine som har slått inn for fullt, men jeg har ukentlig kontakt med presten og når han igjen sist uke spurte når jeg skulle gifte meg så ble jeg en smule nervøs. icon_smile.gif men han er jo så koselig da - litt vims - men det skal nok gå bra det icon_smile.gif

Det må gå bra - han vil vel at jeg skal bli gift og ikke fortsette å være samboer icon_smile.gif

God Påske folkens.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå nærmer det seg ja.

Har ikke tenkt bryllup så mye i det siste. Vi har litt øk.prob. i henhold til det, så vi har skjøvet det litt foran oss.

Når det gjelder prest og kirke, så er det ikke ansatt noen prest i kirken vår, så det står enda åpent.

Men ungene er klare i hvertfall, de vil gjerne i kirken med de fine klærne sine.

Nå kvier jeg meg bare til utdrikningslaget, håper det blir overstått snart.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Ja, akkurat sånn var det! Min mann lå til sengs med høy feber uken før (snakk om nerver da!!!!), kom seg på bena fredag kveld. Jeg hadde glemt talen hjemme. Handlet velkomstdrink OG undertøy kl. 11 på selve bryllupsdagen (vielsen var kl. 14) og da jeg skulle kle meg lå halvparten av antrekket i min venninnes bil og hun var i kirken allerede. + en hel masse andre ting som skjer, vil skje, skal skje og som man ikke kan unngå, fordi man ikke har foutsett ting.

Men vet dere hva? Et knirkefritt bryllup har ingen gode historier om kaos og forsinkete bruder. Det er ingen lattermilde kvelder etterpå hvor man mimrer om slør som falt av eller neglelakken som ikke var tørr da du drog vekk panneluggen... Visst er et perfekt bryllup drømmen, men det er nå artig i etterkant med ting som går litt skeis da!

Ta det med humor det som måtte komme. Gift med drømmemannen blir dere likevel og dermed er dagen perfekt...?

Ikke sant?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dagen blir perfekt med en gang vi gir hverandre ja i Kjerka. icon_smile.gif Hadde det vært opp til meg så hadde vi ikke hatt noen fest etterpå icon_smile.gif men da det også min "feil" at vi gifter oss i Kjerka kommer vel festen med den.

Vi er så heldige at vi sitter ganske godt i det økonomisk. Vi har begge spart og spart og så er det vel ikke helt feil å gifte seg med en økonom som setter opp likvididets budsjett for meg og sender det på mail til meg icon_smile.gif

Vi gleder oss stort , men det skal bli herlig å fokusere på andre ting enn bryllup og de kontinuerlige spørsmålene om vi er nervøse.

Kjæresten er på sitt utdrikkingslag i dag icon_smile.gif stakkar - hentet ham klokka 7 i mårres og neste helg er det min tur. er så heldig at jeg fant ut når det skulle være. Vet bare ikke hva de har planlagt icon_smile.gif men koselig blir det nok icon_smile.gif frykter ikke min forlover noe særlig icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...