Gå til innhold

Kvinner som ikke barberer seg!

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet
Hei Mike,

Ja. Bust som i bustetroll. Dette var vittigere enn først tenkt... "full bush" er det engelske begrepet. "Bust" høres stivt ut, "bustete" er mykere. Uansett: Fri hårvekst mellom bena på en moden kvinne er sexy.... gjerne bustete.

Hei Erik,

Herlig formelt på KG idag altså :)

Hva er galt med busk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Bust? Som i bustetroll?

Haha, jeg pleier å se ut som et bustetroll etter en heftig natt :fnise: .

PS. Etter å ha lest de siste innleggene, vil jeg påpeke at jeg snakker om hodehåret.

Endret av Belladonna
Skrevet
Hei Erik,

Herlig formelt på KG idag altså :)

Hva er galt med busk?

Kjære Mike,

Det er herlig formelt her i dag, men på tiltalende og hårete vis. Ordet "bust" førte oss inn på sidesporet, eller sideskillen - med hensyn til hår - selvom midtskill i busten/busken/bushen er å foretrekke.

Det er alminneligvis ikke noe galt med busk...

Beste bust og klem,

Erik

Gjest MikeWaters
Skrevet
Haha, jeg pleier å se ut som et bustetroll etter en heftig natt :fnise: .

PS. Etter å ha lest de siste innleggene, vil jeg påpeke at jeg snakker om hodehåret.

Puh! :)

Skrevet

Personlig syns jeg det er festlig med midtskill og to solide fletter, over alt der det vokser hår på menneskekroppen, hehe...

Tjo Fadderittan! :danse:

Skrevet

Med den rette ville det ikke bety noenting faktisk.

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan ha hår både her og der, mens kvinner bare MÅ fjerne alt kroppshåret? Klart det finnes noen menn som barberer seg noen steder på kroppen (de barberer seg kanskje rundt kjønnsorganet og på ryggen/brystkassen hvis de er ekstremt hårete), men det er absolutt ikke et must og de kan velge selv.Hvorfor må kvinner absolutt barbere/fjerne alt kroppshåret,selv om kvinner har MYE MINDRE kroppshår enn menn ?

Kvinner må da vel ikke det ?? Alle har da rett til å bestemme slikt helt på egenhånd.. Det er bare de som tror at man MÅ følge moten som eventuelt vil føle seg presset til å barbere. Hvis man klarer å tenke selv,samt ta egne valg så er vel bare å la den naturlige behåringen være der. Iallefall tenker jeg sånn

Anonymous poster hash: d3aa0...a70

Skrevet

Fin tråd,men den er visst ikke helt ny akkurat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...