Gjest MikeWaters Skrevet 12. mars 2010 #41 Skrevet 12. mars 2010 Hei Mike, Ja. Bust som i bustetroll. Dette var vittigere enn først tenkt... "full bush" er det engelske begrepet. "Bust" høres stivt ut, "bustete" er mykere. Uansett: Fri hårvekst mellom bena på en moden kvinne er sexy.... gjerne bustete. Hei Erik, Herlig formelt på KG idag altså Hva er galt med busk?
Gjest Eurodice Skrevet 12. mars 2010 #42 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Bust? Som i bustetroll? Haha, jeg pleier å se ut som et bustetroll etter en heftig natt . PS. Etter å ha lest de siste innleggene, vil jeg påpeke at jeg snakker om hodehåret. Endret 12. mars 2010 av Belladonna
Gjest Erik Skrevet 12. mars 2010 #43 Skrevet 12. mars 2010 Hei Erik, Herlig formelt på KG idag altså Hva er galt med busk? Kjære Mike, Det er herlig formelt her i dag, men på tiltalende og hårete vis. Ordet "bust" førte oss inn på sidesporet, eller sideskillen - med hensyn til hår - selvom midtskill i busten/busken/bushen er å foretrekke. Det er alminneligvis ikke noe galt med busk... Beste bust og klem, Erik
Gjest MikeWaters Skrevet 12. mars 2010 #44 Skrevet 12. mars 2010 Haha, jeg pleier å se ut som et bustetroll etter en heftig natt . PS. Etter å ha lest de siste innleggene, vil jeg påpeke at jeg snakker om hodehåret. Puh!
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2010 #45 Skrevet 13. mars 2010 Personlig syns jeg det er festlig med midtskill og to solide fletter, over alt der det vokser hår på menneskekroppen, hehe... Tjo Fadderittan!
Yuri-G Skrevet 13. mars 2010 #46 Skrevet 13. mars 2010 Med den rette ville det ikke bety noenting faktisk.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #47 Skrevet 8. juli 2015 Menn kan ha hår både her og der, mens kvinner bare MÅ fjerne alt kroppshåret? Klart det finnes noen menn som barberer seg noen steder på kroppen (de barberer seg kanskje rundt kjønnsorganet og på ryggen/brystkassen hvis de er ekstremt hårete), men det er absolutt ikke et must og de kan velge selv.Hvorfor må kvinner absolutt barbere/fjerne alt kroppshåret,selv om kvinner har MYE MINDRE kroppshår enn menn ? Kvinner må da vel ikke det ?? Alle har da rett til å bestemme slikt helt på egenhånd.. Det er bare de som tror at man MÅ følge moten som eventuelt vil føle seg presset til å barbere. Hvis man klarer å tenke selv,samt ta egne valg så er vel bare å la den naturlige behåringen være der. Iallefall tenker jeg sånn Anonymous poster hash: d3aa0...a70
volvo22 Skrevet 8. juli 2015 #48 Skrevet 8. juli 2015 Fin tråd,men den er visst ikke helt ny akkurat....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå