Gå til innhold

Hvordan få han interessert?


Gjest Villdyret

Anbefalte innlegg

Gjest Villdyret

Jeg har vært samboer i noen år, men sexlivet vårt er tragisk.

Før jeg møtte min nåværende samboer var jeg ei jente som var utrolig glad i sex, vill sex.

Jeg var den første samboeren min hadde sex med, noen jeg synes er ganske kjipt (derav null erfaring). Ikke hjelper det at han verken glad i å lese om sex eller å snakke om sex.

Jeg blitt en helt annen person, klarer ikke å slappe av når vi har sex. Det skjer kansje knappt èn gang i måneden at vi har sex, der jeg kjeder meg og ikke får orgasme. Hva kan jeg gjøre for å min konservative samboer til bli litt interessert? Og at jeg får tilbake lysten min...

Jeg har sagt at jeg savner at det tar litt mer av, uten at dette har hjulpt noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det vært sånn fra begynnelsen av forholdet deres?

Jeg har faktisk det samme problemet som deg, og min erfaring er at du har ett av 2 valg. Enten bli vant til en sånn asexual person, eller finn deg noen annen. Hvis man er sånn person med lav sexlyst er det ikke noe som kan forandre seg...dessverre.

Jeg har også prøvd alt, men har ikke funnet noe som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villdyret

Det har vært sånn siden starten av forholde.

Han har lyster, men holder seg til det "begrenset".

Jeg har mistet lysten, rett og slett fordi han suger i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Det har vært sånn siden starten av forholde.

Han har lyster, men holder seg til det "begrenset".

Jeg har mistet lysten, rett og slett fordi han suger i senga.

Det må vel være bra at han suger i senga, vel. Bedre det enn at han ikke suger i det hele tatt :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Regel nummer en er at dere snakker om sex, pirrer hverandre med blikk, smsflørt, tanker, berøring, fantasier....osv..

Hvis dere ikke får til dette, tror jeg dere har små muligheter til å oppleve særlig spenning, ihvertfall sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villdyret
Regel nummer en er at dere snakker om sex, pirrer hverandre med blikk, smsflørt, tanker, berøring, fantasier....osv..

Hvis dere ikke får til dette, tror jeg dere har små muligheter til å oppleve særlig spenning, ihvertfall sammen.

Men hvordan få dette til? Når alt er dødt og han er ikke interissert i å snakke om det. Det faller oss ikke naturlig å snakke om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*
Men hvordan få dette til? Når alt er dødt og han er ikke interissert i å snakke om det. Det faller oss ikke naturlig å snakke om sex.

Noen spørsmål til deg:

1) tenner han deg

2) har du lyst på han og drømmer du om å ha sex med han?

3) Avviser han deg i senga?

4) har dere et liv sammen som mer er det en ser mellom to søsken?

dersom svarene er nesten bare nei på de første og ja på det siste råder jeg deg til å gjøre det slutt og finne en ny.

ikke kast vekk årene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hva med sexolog? Kan hun/han hjelpe oss?

Noen med erfaring derfra?

hvorfor vil du ha hjelp av sexolog?

Ønsker du at dette forholdet skal vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke kan snakke med deg om sex osv tror jeg ikke å få hjelp av en sexolog kommer til å hjelpe. Og fordi dere har vært sammen i noen år og problemet har vært der fra begynnelsen tror jeg ikke det kommer til å forandre seg.

Han virker bare ikke som den typen som gleder seg til å prøve noe nytt i det hele tatt.

Som jeg sa, jeg har det samme problemet med hun som jeg bor sammen med, og etter jeg har prøvd nesten alt, kommer det nå til å bli slutt mellom oss, dessverre. Men man må se realistisk på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir han ikke tent av å gi deg så gode følelser som overhodet mulig?

For hvis han ikke blir det, da har dere et problem. Da vil hans stimulering av deg føles som et ork, og noe han må gjennom. Det viktigste er at han vil gi deg orgasme.

Om du klarer å vekke den lysten i han, så er veien til å bli god kort. Lær han om rocketegnet og a-punktet, så bør orgasmene komme rullende på rekke og rad.

Ellers er en viktig ting å huske på: dess mer sex du har, dess mer sex vil du ha! Og visa versa. Så for å få mer sex og et bedre sexliv, må dere begynne å ha mer sex. Til slutt vil kroppen bli vant til et visst behov, og sexlysten tilpasses det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...