Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Gutten min skal begynne på skolen til høsten, og skal ha 4 uker ferie i barnehagen. Og nå lurer jeg på hvordan jeg må gjøre det ang. ferien, kan vi ta ferie når vi ønsker, f.eks i juni, og så går han deretter i barnehagen frem til skolestart? Eller må vi ta ferien slik at han begynner på skolen første dag etter ferien? Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg, må levere feriesøknad i dag..
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Du må nesten høre med barnehagen. Enkelte barnehager holder åpnet hele sommeren og dere kan selv velge når dere tar ut ferien, mens andre steder er barnehagen stengt i et visst tidsrom slik at alle barna må ta ferie samtidig. Dette er umulig for oss å spekulere i. Ring barnehagen du og spør.
pøbelsara Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 (endret) I min kommune må 6-åringene slutte i barnehagen 1. august. SFO starter opp samtidig, så førsteklassingene kan begynne på SFO da. Endret 11. mars 2010 av pøbelsara
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 I min kommune må 6-åringene slutte i barnehagen 1. august. SFO starter opp samtidig, så førsteklassingene kan begynne på SFO da. Det samme her. Om barna skal gå på SFO begynner de der 1. august.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå