Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei, lurer på om det er noen her inne som har tatt bryst/silikonoperasjon som har erfaringer å dele med meg. Som overskriften antyder har jeg født og ammet fire barn, og puppene ser ikke akkurat ut som noen glansbilder. ”I gamle dager” pleide jeg å ha pene pupper, det var egentlig det på kroppen jeg var mest fornøyd med. Nå er det motsatt. De henger, de er ikke like (den ene er lengre enn den andre) og det er noe rart med brystvorta på den ene. Spørsmålet er om det vil bli pent å operere dem, og ikke minst hvordan de vil føles å ta på og følsomheten i dem. Skjønner at det er vanskelig for dere å kunne svare på hvor vellykket det vil bli, men hvordan det oppleves for partneren og for dere selv seksuelt er det kanskje noen som har innspill på. Jeg ønsker på ingen måte å se ut som Pamela Anderson, men jeg er bare 33, og føler meg fortsatt ung ellers. Drømmen hadde vært å få mine gamle pupper tilbake, men skjønner jo at det ikke går.
Gjest vest Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg la inn silikon i november i fjor. Har også ammet fire barn, ønsket derfor å få "fyllet" tilbake igjen i brystene. Jeg gikk opp en cup-størrelse, og var såre fornøyd. Føltes deilig å endelig ha litt pupper igjen. Men.... Hadde jeg visst hvordan dette skulle ende, hadde jeg ALDRI begynt å tukle med kroppen min!!! I dag er puppene mine igjen "tomme" etter at jeg måtte fjerne implantatene for 1 1/2 uke siden. Det høyre brystet mitt legte seg fort etter operasjonen i november. Men det venstre ville ikke bli helt godt. I februar ble skuren under brystet veldig rødt, da jeg etterhvert kontaktet klinikken jeg ble operert på, var det blitt blålilla. Implantatet var rett og slett på vei ut!!!! En hører jo om innkapsling (pga at kroppen prøver å fjerne fremmedlegemet), men i mitt tilfelle ville kroppen skyve det ut! Hadde jeg gått med dette litt til, kunne jeg ha risikert å plutselig stå med implantatet i hendene... Kirurgen gav brystet en sjanse til, tok ut implantatet, satte det inn igjen og sydde sammen. Men en uke senere, var det et stort hull i såret. Kroppen min ville rett og slett ikke ha implantatet. Det var ingen vei tilbake, jeg måtte fjerne de. (Det høyre brystet var også begynt å kapsle seg inn, uten at jeg hadde merket noe til det enda). Jeg fikk rett og slett en sorgreaksjon, følte jeg mista "kvinneligheten" igjen... Men nå som dagene går, innser jeg at jeg slapper mye mere av med mine egne bryster enn jeg gjorde de mnd jeg hadde silikon. Er nå glad for at jeg slapp å gå så lenge med de. Jeg følte et lite oppsving på det seksuelle plan, men innser nå at det kun sitter i hodet. Mannen min elsker puppene mine uansett, og sier at det han syntes var herlig mens jeg hadde implantat, var at jeg hadde mer selvtillit. Hvorfor skulle jeg ikke ha like god selvtillit nå selv om puppene er litt preget av amming??? Ved å fortelle min erfaring, ønsker jeg bare at du må tenke deg om mange ganger før du lar noen begynne å tukle med kroppen din. Ingen tenker at de tilhører den lille prosenten som har en kropp som kapsler inn/frastøter implantatene, men noen er i den gruppen. Mange går i flere år med implantat før dette skjer. Dessuten er det herlig å ligge på magen igjen, og naturlige pupper er mye bedre å ta på enn falske!!!!! Lykke til med valget!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå