Gjest Gjest_GJest_* Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei.. Går i dag på mercilon p-piller.. føler meg kjempe oppblåst, småkvalm og daff... fikk samme bivirkninger da jeg gikk på yasminelle.. gikk opp mange kilo:( vurderer å bytte til p-plaster. har hørt det inneholder mindre hormoner. Noen som har erfaring med dette?? Hvordan er det, får du bivirkninger? (veit det er litt inviduelt) Tusen takk for svar
Gjest jepp Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Brukt plaster helt siden jeg begynte bruke noe og er kjempe fornøyd! Byttet til p-piller i 1 mnd da jeg var yngre, for å spare penger, som desverre resulterte med abort... Var litt for dålrig å huske å ta dem. Men plaster fungerer godt! Ingen "sprøe" humørsvininger osv! Eneste er at om du ullongs el på deg kan den klistre seg fast i plasteret, og dette er litt irriterende av og til.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Brukt plaster helt siden jeg begynte bruke noe og er kjempe fornøyd! Byttet til p-piller i 1 mnd da jeg var yngre, for å spare penger, som desverre resulterte med abort... Var litt for dålrig å huske å ta dem. Men plaster fungerer godt! Ingen "sprøe" humørsvininger osv! Eneste er at om du ullongs el på deg kan den klistre seg fast i plasteret, og dette er litt irriterende av og til. la du på deg???
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 la du på deg??? Nei, har ikke lagt noe på meg heller! Det er det vist mange som gjør med p-piller:) Plasteret holdes også på ved dusj, badekar og bading!
Gjest Tudelu Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg brukte p-plaster leeeeeeeeenge, og var kjempe fornøyd! Ingen bivirkninger og la ikke på meg! Anbefaler det gjerne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå