Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Er det noen her som har prøvd kremen Femagis? Hva er deres erfaring med den? Virket den, virket den ikke... Hvilken størrelse på puppene hadde du når du begynnte, og hva gikk du opp til (om den virket på deg)? Har du sluttet å bruke den, og hva sjedde i såfall??? Jeg er ute etter svar fra de som HAR prøvd den, uansett åssen erfaring dere har hatt. Hilsen desperat puppeløs gjest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå