Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei alle forumere, Til min store skrekk, har jeg nettopp oppdaget mye dun i mine kinn og i området ved ørene. Er det noen av dere vakre kvinner som har samme problem? Bør man behandle dette?
Gjest Gjest_eli_* Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har også mye dun på kinn, jeg har aldri gjort noe med det da, tror det vil se rimelig dumt ut om vi fjerner det, og huden da ser ut som en nybarbert manns kinn!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har også mye dun på kinn, jeg har aldri gjort noe med det da, tror det vil se rimelig dumt ut om vi fjerner det, og huden da ser ut som en nybarbert manns kinn! hehe...enig. Men merker at jeg blir litt selvbevisst det. Det er kanskje en del av det å bli voksen. 27 år nå. Også synes det vel kanskje bedre i solen. Men har ikke lagt merke til dette før på meg selv.
Gjest Eurodice Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Hei alle forumere, Til min store skrekk, har jeg nettopp oppdaget mye dun i mine kinn og i området ved ørene. Er det noen av dere vakre kvinner som har samme problem? Bør man behandle dette? Hjelpe meg, hvor selvopptatt går det an å bli? Ta en diskret kikk på alle du kommer i nærheten av, så vil du se at samtlige av hunkjønn har dun i ansiktet, gutter også, før det begynner å vokse bart og skjegg på dem.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Huff, ja det er sant. Det er kanskje litt om å ha selvtillitttil å bære dette. Men det er ikke bittesmå dun, det er litt lengde på dem altså.
Gjest Gjest_lillefilli_* Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har sjekket de fleste kvinner ansikt, og de færreste har ikke tegn til noe dunhår i ansiktet! Det er da helt normalt. Jeg synes dagens samfunn lider av hårmani. Tenk på de som virkelig sliter med hårvekst i ansiktet, der man ser hår ikke i solen, men i en dunkelt mørkt rom. Kan i allefall berolige om at det er helt normalt...slik jeg kan forstå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå