Gå til innhold

Jeg - smugrøykeren!

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget
Skrevet

bestemte meg for å logge ut, i frykt for å bli gjenkjent... I sommer "sluttet" jeg å røyke. Fortalte det til alle mine venner og familie, og var offisielt sett sluttet å røyke. Ingen problemer å la være å røyke på fest eller i andre setinger, alt gikk kjempefint... men det var jo fordi jeg smugrøykte. Kunne planlegge hvor og når jeg skulle smugrøyke. Gjorde det ikke hver dag, og det var like mye planleggingen og følelsen av noe hemmelig og litt ulovlig som drev meg, tror jeg da. Problemet er at nå har jeg virkelig sluttet og står på en måte "alene" fordi alle andre tror jeg har sluttet for lengst. Kjenner det er deilig å ikke røyke og det er deilig å gi slipp på min hemmelighet, men samtidig er suget der til tider, selv om det er veldig, veldig sjeldent.

Er det andre smugrøykere der ute som vil fortelle hvordan de har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tør svare eller?? VET det finnes flere som smugrøyker... :tunge1:

Gjest -diddeline-
Skrevet

Joda, her har du en til....

For vel 3 år siden prøvde jeg virkelig å slutte... sprakk etter 3 uker...

Skrevet

her er enda en. jeg sluttet å røyke for lenge siden, og lot folk tro at jeg bare fest røyker, dette inkludert min bedre halvdel. men blir oftere enn det kan du si..

:ler:

Skrevet

Hvordan klarer dere å skjule for samboere at dere røyker? Det stinker jo av alt..

Gjest -diddeline-
Skrevet

Jeg smugrøyker ikke hjemme. Mann og barn vet at jeg røyker.

-røyker ikke inne.

Dusjer og skifter klær for at det ikke skal stinke av meg....

Gjest Gjest
Skrevet

jeg smugrøykte kun når jeg var alene, feks alene hjemme en helg, eller min samboer kom sent hjem. Røykte veldig milde sigaretter, innbiller meg hvertfall at de ikke lukter like ille. brukte munnskyllevann etter røyken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...