am07 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg blir nå 18år om noen dager. Og bruker 75A i bh størrelse, jeg føler det går mye på selvtilitten, og vil ha større pupper. Noen som vet om noe sted hvor man kan ta silikon? Og til rimelig pris?
Fluffe Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 du er mest sannsynlig ikke ferdigutviklet....hva er vitsen med å ødlegge kroppen da? hvis du absolutt vil ødlegge deg selv: hold deg unna fornebu klinikken ihvertfall. de ga vennina mi to forskjellige pupper
am07 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 du er mest sannsynlig ikke ferdigutviklet....hva er vitsen med å ødlegge kroppen da? hvis du absolutt vil ødlegge deg selv: hold deg unna fornebu klinikken ihvertfall. de ga vennina mi to forskjellige pupper Fordi jeg føler jeg har dårlig selvtilitt og selvbilde siden jeg har så små pupper. Såppas ja :-O
Fluffe Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Fordi jeg føler jeg har dårlig selvtilitt og selvbilde siden jeg har så små pupper. Såppas ja :-Omine var også små når jeg var 18.. nå er de en stor b i en alder av 22
am07 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 mine var også små når jeg var 18.. nå er de en stor b i en alder av 22 Er du tynn ?
am07 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2010 ja Okei. kanskje jeg burde vente noen år til, for å se om de vokser mer eller ikke.
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Brystene dine kan være ferdig utviklet, men mange klinikker anbefaler at man venter til man er 20 år med å ta silikon. Jeg er selv 20 og har hatt str 75a helt til forrige uke. Da tok jeg silikon. Jeg tok det på Nobel Clinic og der var dem veldig flinke og hyggelige=) Betalte 27000 for over muskelen. 28000 koster det for under muskelen. Kan hende det varierer noe mer, men dette var de prisene jeg fikk. De måler hvor mye fettvev du har på puppene for å finne ut om de skal legge den over eller under muskelen. Du kan jo bestille konsultasjonstime hos en klinikk og høre hva dem tror.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå