pandatjej Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 26. mai 2010 Så fin!!! Min er ganske lik i formen, har også litt mønster brodert. Syns det gjør deg når det er mer enn bare glatt stoff :)Skal du ha noe mer (type sjal eller bolero) eller satser du på at du holder varmen? Tusen takk for det Veldig fornøyd, føltes veldig *meg* når jeg fikk den på Har du link til kjolen din i boken din? Jeg tenkte å leie en bolero/jakke/cape i hvit fuskepels som jeg prøvde i butikken hvor jeg kjøpte kjolen. Husker ikke helt hvordan den så ut, men ligner litt på denne mener jeg å huske: http://evabrud.blogspot.com/2009/11/brudepike-cape-pels_12.html Denne er jo for små søte brudepiker da, men samme prinsippet liksom Tror det blir veldig greit å ha en slik, kan fort være litt kaldt i oktober! Innbiller meg dessuten at det ser litt rart ut å gå i kjolen med bare skuldre ute når det er kaldt/vind/regn osv. (Og ikke minst - det er nok ganske ubehagelig også ) Vil ikke bli og til vi skal på bryllupsreise! Nydelig kjole, Pandatjej Tusen takk for det Tusle! Veldig fornøyd med den Prøvde mange forskjellige i brudesalongen jeg var på, men når jeg fikk på meg denne (for gang nr 2!), visste både jeg, forloveren min og min kjære mor at dette var Kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. mai 2010 #22 Del Skrevet 26. mai 2010 Er ikke det en fantastisk følelse? Når du vet at du har funnet Kjolen? Sånn var det for meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Det var en helt rar og spesiell opplevelse, når jeg skjønte at jeg hadde funnet kjolen Veldig gøy! Var sånn at både jeg og de som var med meg på kjoleprøving sto med tårer i øynene, haha. Skikkelig klisje Angrer i hvert fall ikke nei! Endret 31. mai 2010 av pandatjej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 31. mai 2010 Ikke fått gjort så mye mer siden sist, vi driver å leker oss litt på word/photoshop for å få laget invitasjoner. Tror det skal bli ganske fint, men tar litt tid når ingen av oss er vant til å drive med den slags. Håper å få sendt ut invitasjoner om ikke så alt for lenge. Før den tid må vi jo ta stilling til når middagen skal være, er vel kanskje greit å høre med fotografen hvor lang tid han regner med å bruke på fotograferingen? Vil ikke ha middagen så seint, vil helst at festen skal vare lengst mulig Må også tenke litt på om gjestene skal få noe å spise på i mellom vielse og middag. Det kommer mange tilreisende, og det blir jo lenge å gå uten mat fra før vielsen til middag Samtidig blir det ganske dyrt hvis vi skal fôre gjengen med et ekstra måltid Hva gjør dere andre? Ellers er vi ganske og :rødme: om dagen, veldig koselig å være forlovet! Nyter den fine tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 31. mai 2010 #25 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Fotografen vår ba oss møte halvannen time etter at vielsen starter, og så bruker han halvannen time, da falt det seg ganske naturlig når vi skulle be til middag Så det er nok lurt å begynne med å se hva han sier! Gjestene som møter litt tidligere i lokalet hos oss kan få frukt og noe å drikke på. Koselig med litt nyforelska-følelse da :rødme: Endret 31. mai 2010 av Møffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. juni 2010 #26 Del Skrevet 2. juni 2010 Våre gjester får frukt og noe å drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ffjellrev Skrevet 3. juni 2010 #27 Del Skrevet 3. juni 2010 Nydelig kjole! Kommer sikker til å bli veldig fint med sånn bolere/cape til. Lurer på om jeg skal ha en sånn jeg også (kjøpe på ebay), men vet ikke hvor godt det passer til kjolen. Huff, den med tiden mellom kirke og middag lurer jeg også på. Synes det er så vanskelig å finne ut hvor lang tid ting tar. Kose deg med forelskelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 5. juni 2010 Tror det blir frukt og noe å drikke her også, det har hotellet sagt at de kan ordne der. Håper bare ikke det koster så alt for masse, hehe, blir dyrt nok etter hvert Høres ut som om jeg er den gjerrigknarken her, er ikke det altså Har snakket med fotografen, han regner minst 1,5 timer til fotografering, pluss reisetid til og fra der vi skal ta bildene. Vet ikke helt hvor det er enda da men.. Hvis vielsen er kl 14, kan vi tidligst ha fotografering 15:30 tenker jeg, og da er det vel ikke mulig å ha middag før kl 18? Jeg vil egentlig ha middagen så tidlig som mulig sånn at vi får mest mulig ut av kvelden, men kl 18 er vel greit det Når skal dere andre ha middagen? Nei, tror jeg må ut igjen i Utrolig herlig ute nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 8. juni 2010 #29 Del Skrevet 8. juni 2010 Vi har vielse 14:30 og middag 17, men med middag mener vi egentlig aperitif, for vi ankommer lokalet 17:15... Ang budsjett tar lokalet vårt 30 kr per pers for fukt og mineralvann/kaffe. Syns ikke det var så ille pris jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 21. september 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 21. september 2010 Hm, ikke så god på dette her med dagbok innser jeg! Mister fort interessen, hehe. Den store dagen nærmer seg i hvert fall, og jeg tror jeg skal oppdatere gjøremålslisten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandatjej Skrevet 21. september 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 21. september 2010 Se der ja, nå begynner det å nærme seg noe! Oppdatert gjøremålslisten, ikke så masse som gjenstår i grunnen. Veldig deilig Gleder meg så veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå