Gjest Gjest_Gutten_* Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hey.. ehm. Det er jo så utrolig mye fokus på penislengde for dagen føler jeg. Jeg føler meg litt usikker. Har en penis på 16,5cm og omkrets på mellom 12 og 13 cm. Er dette tilstrekkelig? Jeg vet jo at 16,5 cm ikke er spesielt lite, men ville dere tenkt at den gjerne kunne vært ENDA større? Man begynner jo å lure... i slapp tilstand er den kun 9-10 cm lang. uff. baby størrelse? Ville dere ledd av den?
Gjest whocares Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hey.. ehm. Det er jo så utrolig mye fokus på penislengde for dagen føler jeg. Jeg føler meg litt usikker. Har en penis på 16,5cm og omkrets på mellom 12 og 13 cm. Er dette tilstrekkelig? Jeg vet jo at 16,5 cm ikke er spesielt lite, men ville dere tenkt at den gjerne kunne vært ENDA større? Man begynner jo å lure... i slapp tilstand er den kun 9-10 cm lang. uff. baby størrelse? Ville dere ledd av den?
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Hei du! Ja, jeg er helt enig i at det er en del fokus på penisstørrelse om dagen, spesielt her på kvinneguiden.. Sutrete damer som klager over at den og den ikke er stor nok. De kan jo bidra litt i sengen selv, istedenfor å bare ligge der som en dukke og BLI pult. Og nei, 16,5cm vil jeg jo anse som forholdsvis stort. Det er over gjennomstittet.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Det høres jo helt bra ut Helt normal størrelse, og det er faktisk ikke sånn at folk flest ikke er fornøyd med det. Folk trenger ikke være misfornøyd med en som er mindre heller, når det er sagt. Så et program i går med en som påsto at han hadde 25 cm. Han hadde jeg aldri sluppet inn i senga mi i alle fall! Grøss og gru! Når det kommer over 17-18 cm, da er det egentlig for mye for meg, da blir det mest vondt med vanlig samleie, og det er egentlig noe av det jeg liker best. Så 16,5 høres bra ut, ingen grunn til bekymring. Og jenter har forskjellig størrelse også, så det gjelder vel å finne ei som "passer" Gjennomsnittlig skulle jo passe de fleste ;p
Wildy Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Høres ut som en helt flott penis! Og du... det er mannen den henger på som er absolutt mest interesant! Greit nok, jeg skal glatt innrømm at jeg synes en penis er artig å leke med, og bringer med seg mye glede, men det hjelper veldig lite om det er bare den som er bra! Med mindre det er store avvik fra "normalen", dvs bitteliten ( og da snakker vi knaskerot-størrelse....) eller gigastor så er jeg fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Ikke heng deg opp i alle de overflatiske kvinnene som herjer i disse penisdiskusjonene. De er like ille som den type menn som kun vil ha tynne, blonde kvinner med store pupper. Det er samme type folk.. overflatiske, lite empatiske, og ofte uten evne til å knytte dypere bånd til noen av det motsatte kjønn. Finn deg selv en oppegående, normal jente som er i stand til å se lengre enn det ytre, så vil størrelsen på penis være revnende likegyldig. Og nei, din penis er absolutt ikke "for liten" (hva nå enn det er). Faktisk betyr størrelsen på penis veldig lite, sånn i det store og det hele.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 du har en penis som er godt over gjennomsnittet.. en dame som mener du ikke har stor nok stake, blir det samme som en kar som mener at en dame med c-cup ikke har store nok pupper... med andre ord; idiotiske overfladiske mennesker som har urealistiske forventninger, henger seg opp i en ting, og ikke er noe vits i å ha noe med å gjøre uansett..! en jente som ikke er fornøyd med en 16,5cm penis må jo sende hjem over halvparten av guttene hun møter.. finnes det i det hele tatt noen som gjør det? sånn midt inni vorspielet, liksom.. over halvparten av gangene.. puppefikserte gutter kan jo i det minste se de damene som de vil ha, og plukke ut de interessante.. ja! du kunne hatt en enda større, du kunne sikket hatt en enda finere kropp og et enda penere ansikt. du kunne sikkert vært enda morsommere. du kunne sikkert vært enda mere intellegent.......osv. men å henge seg opp i disse tingene er jo bare tull, uansett. og du har ikke for liten pikk, men den kunne som sagt sikkert vært enda større.... akkurat som dama di, eller den du prøver å sjekke opp sikkert gjerne kunne hatt enda større og fastere bryster.. uansett er du jo fornøyd med det hun har. regner med du skjønner poenget nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå