Gå til innhold

Bilorganisasjoner, medlemskap

Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Hva er viktigst for dere ved medlemskap? Jeg er medlem av NAF, mest av gammel vane, tror jeg. Der er medlemskap knyttet til person, det vil si at hvis jeg trenger hjelp, spiller det ingen rolle hvilken bil jeg kjører. Jeg har også vært medlem i Falken/Viking, hvor medlemskapet var knyttet til bilen. Jeg har ikke undersøkt så nøye om det finnes flere organisasjoner.

Kan noen som er kyndige på området gi tips om hva som er lurt å legge vekt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hva er viktigst for dere ved medlemskap? Jeg er medlem av NAF, mest av gammel vane, tror jeg. Der er medlemskap knyttet til person, det vil si at hvis jeg trenger hjelp, spiller det ingen rolle hvilken bil jeg kjører. Jeg har også vært medlem i Falken/Viking, hvor medlemskapet var knyttet til bilen. Jeg har ikke undersøkt så nøye om det finnes flere organisasjoner.

Kan noen som er kyndige på området gi tips om hva som er lurt å legge vekt på?

For å være helt ærlig så ser jeg ikke noen grunn til å være medlem av noen organisasjoner. NAF (som jeg tror er den største) kommer med synsinger i media uten at det har noe å si for oss trafikanter i bunn og grunn... Veihjelp får du for rundt 500 kroner dersom du har kasko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...