Gå til innhold

Rødt øyet


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_bente
Skrevet

Hei!

Jeg har vært rødt på øyet i snart 3 uker. Det kom bare plutselig og ser ikke ut til å gå bort.

Etter en uke fikk jeg noen svake smerter. Så jeg dro til legevakten og fikk øyedråper og øyekrem for dette. Nå har jeg snart gått på dråpene i over 10 dager men jeg er like rød.

Fikk beskjed om å dryppe det annen hver time og bruker kremen før jeg la meg. Dette har jeg gjort.

Det er veldig plagsomt for meg at det ikke går bort. Jeg har ingen smerter..

lurer på om det er noen andre som har hatt dette før? Og om det eventuelt har gått bort? og Hvor langt tid tok det? Har tenkt at det kan være et sprengt blodkar, men det er vel ikke normalt at det ikke går bor på så langt tid?

Blir veldig glad for svar og hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må til legen. Vi kan jo ikke kurere sånt. :-)

Skrevet

Ja, du må nok til legen. Kan være blødning under bindehinnen eller en skade på øyet, men vanskelig å si for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...