Gå til innhold

Kjole i bryllup, slutten av mai

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Jeg skal i bryllup i slutten av mai og lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne noen kjolealternativer. Hvilken type kjole passer på denne årstiden og til kleskode mørk dress? Jeg har ikke vært i bryllup annet enn høst/vinter og vil ha noe nytt. Hjelp?

Jeg er ikke den slankeste så ingenting som er med bar rygg, stroppeløst eller åletrangt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pen kjole, enten lang eller til kneet. Tilbehør kan f.eks være et sjal eller bolero, og passende veske og sko. Det finnes jo en del å velge mellom selv for frodige damer. :)

Jeg synes det er flott med litt farger til vår/sommerbryllup, men det kommer jo an på hva du føler deg vel i - alt fra nøytrale brun og beige-toner til sterkere farger som turkis eller lilla kan være flott som bryllupsgjest. Rødt, hvitt og sort er farger som muligens bør unngås (KGs bruder strides om de er akseptable eller ikke) - men disse fargene kan evt gjøres akseptable med tilbehør i kontrastfarge hvis du er i tvil. Ellers er det fritt vilt på fargefronten.

Lykke til!

Gjest Gjest_KNB_*
Skrevet
Hei,

Jeg skal i bryllup i slutten av mai og lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne noen kjolealternativer. Hvilken type kjole passer på denne årstiden og til kleskode mørk dress? Jeg har ikke vært i bryllup annet enn høst/vinter og vil ha noe nytt. Hjelp?

Jeg er ikke den slankeste så ingenting som er med bar rygg, stroppeløst eller åletrangt.

Flott enkelt kjole kan du vel bruke også kan du har bolero eller jakke att med pga at det kan være kald i denne årstiden.=) ser innom eller kontakt skreddesy nett side som gfmote de har mange fine kjole og de kan skreddesy mange fine kjole. Kanskje de har no som du kan bruke:) :goodbye:

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet
Hei,

Jeg har kommet over en nettbutikk i USA hvor de faktisk kan sy kjole etter dine mål til en billig penge. Mye fine kjoler også. Sjekk ut vponsale.com :)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar.

Å få skreddersydd en kjole kan nok bli vanskelig når jeg absolutt ikke har peiling på hva som passer seg eller hva jeg kan tenke meg å gå med.. :sjenert: Uff så vanskelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...