Gå til innhold

Det er ikke noe stas og ha stor pikk


Gjest Gjest_mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*

Virker som det er mange her inne som tror at det skal være så flott for både jenta og gutten at man er velutstyrt. Vel, det kan ihvertfall jeg påstå at det ikke er. Jeg er 30 nå og vil påstå at jeg sjelden har hatt bra sex. Nesten alltid merker jeg at jenta ber meg stoppe opp fordi hun er redd jeg skal bunne henne eller fordi det gjør vondt etter en stund. Det er heller ikke ofte jeg kan ha sex i to omganger fordi dama ofte er redd hun ikke skal bli våt nok og at det skal gjøre vondt (bli sår). Nei faktisk skulle jeg ønske at jeg var mer gjennomsnittlig utstyrt eks: 15-16 cm og normal tykk. Jeg er 24cm-25cm og veldig tykk. Eneste positive er ihvertfall at jeg sjelden har blitt dumpet pga det som menn med liten kanskje har blitt. Og nei, dette er IKKE et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hadde en elsker en gang som var veldig velutstyrt og det var visst ikke en dans på roser for han. Som ungdom hadde han blitt mobbet for det og var flau over å dusje i gymmen, og jenter hadde også blitt direkte skremt av størrelsen.

I voksen alder var det ikke like mye sånt, men han har hatt mange problemer. Hans seksuelle historie er full av mislykkede forsøk på samleie, blåmerker på kuken og såre damer. Analsex hadde han knapt prøvd selv om han har møtt damer som egentlig likte det, og damer har også hatt problemer med å suge han og runke han skikkelig. Han får ikke opplevd å synke helt inn i ei dame, faktisk må han helst unngå en del stillinger og passe seg veldig for å ikke støte for hardt og bunne.

Nå har han ei dame som visstnok elsker størrelsen hans da, som klarer å ta den lett og dessuten liker litt smerte og å bli bunnet og "sprengt". Også analt (ja, jeg og han er bestiser og snakker om ALT). Det finnes nok flere av dem! Jeg likte også pikken hans, men det går en del mer glidemiddel og tid til forspill med enn med en normalt utstyrt. Men når man først er sprengkåt og våt så er det superdeilig, så du bør se på det som en fordel og gjøre det beste ut av det.

Jeg hadde forøvrig også litt problemer med han i innledningsfasen, men etter hvert som man kjenner hverandre bedre seksuelt så slutter det å bli et problem og begynner å bli en jævlig bra ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er like velutstyrt som deg, med de fordeler og de ulemper det medfører. Stort sett syns jeg det er helt fantastisk, men det er endel stillinger vi må styre unna. Vet at han stresser mer med det enn jeg, men jeg er egentlig storfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å ta imot en som er for stor, rett og slett fordi jeg er såppas lita selv. Hadde en kjæreste som var cirka samme som deg (han hadde målt selv til 22cm og i tillegg var den veldig tykk). Jeg vegret meg etterhvert fordi jeg viste at jeg ble sår og han offet seg veldig fordi han ikke fikk den helt inn, di siste 5cm ble liksom igjen utenfor.

Min nåværende samboer har gjennomsnittlig stort (mellom 13-15cm) og jeg er superfornøyd ;)

Hjalp kanskje ikke ts, men forhåpentligvis di som ikke sitter med en anakonda nedentil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...