Gå til innhold

Sint liten gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 16 måneder som kan bli noe til de grenser sint - et utrolig temperament altså :-)

han har vært syk den siste uka og jeg utelukker ikke at dette spiller inn også. han er til tider veldig sint med skrik og snørr og tårer og nå mye hoste fordi han er syk med forkjølelse (virus) Legen er besøkt flittig og medisiner er tatt som de skal. Noen ganger skriker han veldig og nesten uansett hva vi gjør er det ikke godt nok - han stamper i gulvet, snur og går vekk og fortsetter å skrike. Vi føler at vi har prøvd alt, kjærlig omsorg - ignorering og litt "teater-sinne". Er det noen som har noen ideer? Alt taes imot med takk :-)

Vi tenker at dette skjer fordi han er syk og har vært det i over en uke men så føler vi at det er for voldsomt da - at selv om han har smerter så står det ikke i samsvar med reaksjonene hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/1021

Her inne er det tråder for barn på din alder. De er sikkert mere oppdaterte på den alderen...;)

Jeg har vært i perioden 2 ganger, og skal snart dit med sistemann, men må ærlig innrømme at jeg ikke husker så mye...eller hva jeg evnt. gjorde...?

Men sykdom, tenner, og kanskje sterk egenvilje har nok noe å si, ja...:Nikke:

Gjelder vel for oss foreldre å bare være tolmodige og svare med mild stemme. Lettere sagt enn gjort, er ikke alltid der selv...:flau:, men det er nok rette veien å gå.

Blir poden min for sint eller nekter å høre, tar jeg han bort fra situasjonen og snakker om helt andre ting. Forutsatt at sykdom er ute av bilde...;)

Se der - husket litt likevel...;)

Skrevet

Reagerer han heller ikke på avledninger`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...