Samba Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vet jeg er litt i tidligste laget her altså, men planleggingen av sommerhagen har begynt... Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn trekanta hvitt "seil" som brukes til solkskjerming?
Sniktitt Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Solskjermingsgruppen har litt av hvert http://www.solskjermingsgruppen.no/index.p...9&catid=286 Ellers kan det kanskje tenkes at noen som syr vanlige seil kan lage? Dersom man selv er litt kreativ i løsningen av feste o.l.
Samba Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vet det er å få kjøpt, ferdig sydd, med hull til kroker og det hele. Mener også at jeg hørte navnet på butikken, men jeg husker bare ikke hvor. Maxbo? Ikea? Aaaaaaner ikke, men det ordner seg nok. Sy gjør jeg ikke! ;-)
Sniktitt Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 De fra Solskjermingsgruppen er sikker fiks ferdige Jeg tenkte evnt. at de som syr seil til båter kan lage noe slikt som du spør etter. Der de helt sikkert setter på både hull og div. Jeg tenkte bare at man selv måtte være litt kreativ med tanke på å få festet dette til tak, påler osv., alt etter som hvor man skal ha dette. Det kan jo hende at det er svindyrt å få nån til å sy dette, hvem vet. Bare et lite tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå