Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Jeg har problemer med at jeg får bobler i neglelakken 90 % av gangene jeg tar det på...

Jeg har lest at et tips er ta på neglelakkfjerner (uten aceton) før man tar på neglelakk, evt ikke vaske hendene etter man har fjernet "gammel" neglelakk..

Det har fungert til en viss grad, men heller sjelden til min store frustrasjon.

Neglelakkene er ikke gamle, heller ikke under/overlakken.

Jeg passer på at jeg ikke har fett el.l på neglene når jeg begynner, og syns selv jeg er veldig nøye når jeg tar den på.

Men like vel blir det stort sett bobler, og jeg blir så utrolig irritert!

Er det noen som har noen gode råd til meg for å unngå dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Hva slags neglelakk bruker du? Jeg har ikke så veldig peiling, men det er nok kanskje forskjell på kvaliteten på de forskjellige merkene? Lisa (www.barelisa.wordpress.com) kan alt om negler, anbefaler å spørre henne :)

Skrevet
Hva slags neglelakk bruker du? Jeg har ikke så veldig peiling, men det er nok kanskje forskjell på kvaliteten på de forskjellige merkene? Lisa (www.barelisa.wordpress.com) kan alt om negler, anbefaler å spørre henne :)

Jeg bruker ikke noe spesielt merke, det gjelder alt fra Isadora til Chanel/Dior osv, så er nok ikke kvaliteten det er snakk om (dessverre)..

Takk for tips!

Gjest Elfrida
Skrevet

Tynne strøk med lakk, som får tørke leenge mellom hvert lag, gjerne 10-12 minutter. Jeg bruker også litt neglelakktynner når jeg syns lakken blir litt tykk. Den må være tyntflytende nok til at man får lagt tynne strøk.

Gjest Gjest
Skrevet

Rister du flaska før du bruker den? Dette skaper nemlig små luftbobler i lakken. Hvis du føler du trenger å varme den opp litt eller blande den, er det mye bedre å bare rulle den litt mellom hendene.

Skrevet

Søkefunksjonen fungerer smertefritt. Kanskje du finner noen tips i denne tråden? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...