Gå til innhold

solarium.


tone

Anbefalte innlegg

hvor lenge før brylluppet tar dere sol??? er det andre som er plaget med uren hud etter å ha tatt sol? må derfor sørge for at det ikke kommer den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har satt i gang med å ta sol nå jeg. Jeg har vanskelig for å bli brun, så jeg kommer til å ta fast sol 2 ganger i uka en del uker frem til bryllupet. Mulig jeg trapper ned når fargen blir fin og være ute blir bedre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte for snart 2 uker siden. Nå tar jeg solarium onsdag og lørdag - ca. 10-12 minutter om gangen. Kan hende jeg øker litt på lengden snart og trapper ned til en gang i uken så fort jeg har fått litt ordentlig farge - men jeg ser allerede nå at det begynner å virke. icon_smile.gif

Min kjære har ikke så lyst til å ta solarium, men han blir jo med hver gang jeg skal dit da (hørte nemlig noe om at det var kikkere der, så da vil jeg ikke dra alene), så kanskje jeg får ham til det etterhvert. Han har ihvertfall gått med på å prøve selvbruning en helg da, så får vi se om det gjør susen - han trenger jo egentlig bare være brun i ansiktet. icon_smile.gif

_________________

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-04-29 22:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at jeg skulle starte nå jeg. Vi skal i bryllup til min tremening om tre uker, så da er det jo greit å "nisole" frem til det, og så holde det ved like etter det.....

Men kjære starter også nå.Greit å ikke se ut som vandrende spøkelser på dagen icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misty har et lite poeng. Har sett bilder der bruden er brun og flott, og brudgommen vinterblek... Kan være lurt å lure med brudgommen på noen soltimer også! Evt. la være å ta sol noen av dere...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har begynt å ta litt sol nå.. men vi tar ikke så mye, men bare slik at vi "sakte" får litt mer farge, så heller ta litt mer når det bærmer seg. Angående det med å få uren hud, så skjer det vel det bare i begynnelsen man tar sol... i hvert fall etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg hadde ikke tenkt å ta sol jeg, vi gifter oss jo i august og tror jeg skal ha fått litt farge innen den tid.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, ser ut som jeg er sent ute med å starte med soling. Jeg tenkte egentlig at jeg skulle ha begynt forrige helg, men har hatt det litt travelt. Må visst bare komme meg i solariet i morgen, og samtidig sende forloveden min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Begynte på mandag:) Men jeg skal bare ta sånn at urenhetene på ryggen forsvinner, og tar nesten ikke noe i ansiktet...er naturlig VELDIG blek der...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...