Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er mellomleder på 31 år, ingen barn, har alltid hatt karrierefokus, og ønsker fortsatt å ha dette en stund til. For fire år siden fikk jeg en kronisk alvorlig diagnose, som har blitt holdt i sjakk med medisiner. Var delvis sykemeldt i nesten ett år da dette skjedde. Har siden dette jobbet 100%, og trives absolutt best med det. Nå tror jeg at jeg merker et tilbakefall. Det er vanlig at dette skjer, men jeg sliter med å forholde meg til det. Jeg har fått ny sjef, som er informert om sykdommen min, men jeg har fokusert veldig lite på det. Jeg jobber jo 100% og har det fint, ikke sant? Helt frem til nå, nå merker jeg at jeg ikke føler meg bra, jeg kjenner igjen symptomer fra forrige gang, og jeg burde kanskje strengt tatt blitt delvis sykemeldt og gått opp på medisindosering. Men jeg klarer ikke å legge vekk nederlagsfølelsen. Jeg har fått mye ansvar på jobb, som jeg ønsker å ta vare på, og jeg ønsker ikke å erkjenne at jeg er syk igjen. Vil ikke Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje noen har vært gjennom noe liknende og har noen støttende ord til meg?
Mir Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Hei TS Hvis du har fått mye ansvar, så er de nok også veldig fornøyd med deg. Kanskje du kan ta det opp med sjefen din. Si at du vet han er klar over at du har vært/er syk, men at det nå er blitt fremtredende igjen. Eventuelt om du kan være noe på hjemmekontor, og noe på arbeidsplassen, siden du liker å jobbe. Vise til at du er interessert i å gjøre jobben, men at du har noen dårlige dager nå i forhold til sykdommen. Jeg vet om flere (ikke nødvendigvis i akkurat samme stilling som deg)som har fått til løsninger på å få ta en god del hjemmekontor mens de ikke har det så bra, nettopp fordi de føler det å jobbe gir dem en trivsel. Ikke vær redd for å passe på din egen helse, den kommer alltid først; ikke glem det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå