Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg går på p-piller, mercelon. Det vil si at jeg har tre uker med de "store" pillene og en uke med de små, der jeg skal ha mensen. I går startet jeg på de små, men mensen har enda ikke dukket opp. Er dette normalt? Er det ikke sånn at man får mensen "uansett" hvis man går på p-piller? Eller er det sånn at er man gravid uteblir mensen helt, uansett? Er litt småredd nå. Vi er jo sykt forsiktige, bruker både kondom og p-piller. Kan ikke forstå det visst jeg skal være gravid nå!! Men er det noen som har peiling? Som kan hjelpe meg? Hilsen jente 17.
Serenity88 Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Når jeg gikk på p-piller tok det mange dager av den pillefrie uken, ofte begynte jeg på neste pillebrett før jeg fikk en blødning, så du har nok ingenting å bekymre deg over! Kroppen bruker tid på å lese alle signalene
angelou Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Og når jeg gikk på ppiller så hendte det også at mensen ble borte en måned en gang i blant. Ta en test da vel, så får du det ut av verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå