Gå til innhold

Hygiene hos kjæresten


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Gjest loveli

Jeg synes ikke kjæresten min vasker seg godt nok "der nede". Det gjelder ballene og pikken hovedsaklig, da jeg ikke vet hvordan det står til med rompa hans fordi jeg ikke får lov til å være i nærheten av den på det viset.

Jeg har sagt det direkte, at jeg synes han skal bruke intimsåpe (noe han har begynt med).

Jeg har sagt, og vist han hvordan jeg foretrekker at han vasker den.

Jeg har sagt til han at "den er ikke klar" hvis den stinker når jeg skal suge han (han vet hva det betyr). (Hva med å ta et hint, når jeg sier dette 10 dager på rad?)

Hva mer kan jeg gjøre? Jeg vil ikke såre han heller...

Da jeg har vakset utstyret hans, så har det ikke luktet, så jeg vet at det ikke må lukte sånn.

Kanskje det er jeg som er hypersensitiv mot sånne lukter, men er det normalt at det lukter svett og gammel mann av ballene, og pikkost av kuken? Ikke bare litt, men ubehagelig mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt hva du mener, jeg har truffet mange rare menn. Noen er rett og slett bare flinkere enn andre med itimhygene (selv har jeg en mann som er kjempeflink, takk gud for det). Det er ekkelt og frastøtende med en stinkende penis og det er ikke noe annet valg enn å fortelle han det og få han til å forstå alvoret. Kanskje han skal begynne å dusje hver dag etter jobb f.eks. og være flink å bruke MASSE såpe og skrubbe seg godt inn nedentil. På den måten er han ren som oftest når dere skal ha intimstunder.

Og kanskje intimsåpen ikke er sterk nok? Mannen min bruker vanlig kropsssåpe, han sier det fungerer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest challis

Jeg tror ikke det er om å gjøre å bruke sterkest mulig såpe der nede akkurat Hapzen, faktisk kan det gjøre vondt verre og de fleste leger vil si at bare vann er nok. Selv vil jeg heller ikke ha en kuk som lukter (eller smaker!) såpe, den skal jo lukte litt kropp! Jeg tror ikke kjæresten min bruker intimsåpe jevnlig, men hans penis lukter likevel deilig.

Når det er sagt så er han nøye med hygiene da. Man bør jo skifte undertøy og dusje daglig helst, og så kan man godt vaske kuken litt innimellom. Spesielt om man skal ha sex, eller nettopp har hatt sex. Jeg har også vært borti en som ikke var så nøye på det der, og da luktet det litt surt og smakte enda verre.. veldig turn off. Han brukte forresten ikke undertøy, kanskje det med at utstyret hang og slang i samme jeans hver dag ikke var en bra ting. I tillegg så dusjet han sjelden og ristet såvidt kuken etter at han tisset.

Rart at det ikke har endret seg når du har sagt i fra såpass mange ganger da.. vet ikke helt hva annet man kan gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og kanskje intimsåpen ikke er sterk nok? Mannen min bruker vanlig kropsssåpe, han sier det fungerer bedre.

Da bør du i alle fall ikke bli overrasket om du har stadig tilbakevendende soppinfeksjoner :filer:

En stoooor årsak til dette er nemlig at partner vasker med sterk såpe og at det blir igjen såperester. Nei, få ham til å vaske seg skikkelig med vann og kanskje litt intimsåpe. Det er mer enn bra nok, så lenge han faktisk vasker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg tror det er vanlig at baller lukter litt stramt.

Min kjære kan ha kommet rett fra dusjen med rein og fin pikk, men ballene begynner fort å lukte om de blir utsatt for berøring :s

Merkelig fyr du har, TS, du har sagt det direkte, du har fysisk vist ham det, og du nekter ham blowjobs - og allikevel vasker han ikke ofte/grundig nok?

Jeg tipper (i god KG-stil) en av to:

1) Han har en form for underlivssopp/sykdom som gjør at han lukter/smaker vondt.

2) Han liker ikke å bli sugd og har funnet en løsning på problemet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da bør du i alle fall ikke bli overrasket om du har stadig tilbakevendende soppinfeksjoner :filer:

En stoooor årsak til dette er nemlig at partner vasker med sterk såpe og at det blir igjen såperester. Nei, få ham til å vaske seg skikkelig med vann og kanskje litt intimsåpe. Det er mer enn bra nok, så lenge han faktisk vasker seg.

Sant nok, samboern min vasker seg med for sterk såpe, og jeg blir ofte sår nedentlig. Får vel si fra en dag :ler: Når det er sagt tror jeg nok det fort kan bli litt lukt der, både hos menn og kvinner, men det BØR kunne løses ved at han vasker seg før sex (det gjør min, særlig hvis han øyner håp om oralsex).. skulle ikke tro det var umulig å bli kvitt lukta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vet ikke hva du kan gjøre, det hørtes ikke noe særlig ut...

I hvert fall ikke når du sier at det ikke lukter sånn når du vasker den!

Tror ikke det er du som er oversensitiv, hvis du merker forskjeller. Kjæresten min lukter ingenting der nede. Ikke vondt i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
1) Han har en form for underlivssopp/sykdom som gjør at han lukter/smaker vondt.

2) Han liker ikke å bli sugd og har funnet en løsning på problemet :nigo:

Til det siste du skrev; jeg tror neppe det, da det som regel er han som dytter hodet mitt den retningen og spør om jeg kan suge han. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Men noen tips til hva jeg kan gjøre med saken?

Må jeg rett og slett si det rett ut?

Føler det blir litt ufølsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men noen tips til hva jeg kan gjøre med saken?

Må jeg rett og slett si det rett ut?

Føler det blir litt ufølsomt...

Jeg tror du må si det rett ut. Eller så må du leve med det. For typen din skjønner det tydeligvis ikke av seg selv, utrolig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen tips til hva jeg kan gjøre med saken?

Må jeg rett og slett si det rett ut?

Føler det blir litt ufølsomt...

Det er helt normalt at ballene lukter av en slags søtlig svette (grusom lukt ifølge min nese), og det er også normalt at menn selv ikke kan lukte dette, med mindre det har gått altfor lenge siden forrige dusj. Kuklukta er jeg mer usikker på. Har ikke vært borti noen som lukter derfra etter å ha dusjet samme dag, men jeg vet at noen menn fort får kukost (altså samme dag som de vasker stellet). Hadde det vært min mann ville jeg bare sagt at "jeg orker ikke lukta av svette baller og sur kuk, så er du hypp på kos kan du gå og ta deg en dusj først". Ikke så veldig diplomatisk, men det funker for meg ;)

Det at det lukter stramt er ikke nødvendigvis pga. hygiene heller. Om han f.eks har en soppinfeksjon kan det fort lukte slik som det vanligvis ville gjort etter lang tid uten dusj. Da vil lukten gå vekk når du vasker skikkelig, men veldig fort komme tilbake.

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SingleSindre
Ok, hvordan skal jeg formulere meg da? Dette er vanskelig...

"GÅ OG VASK PIKKEN DIN"

Hvor vanskelig kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kvinner og menn har kroppslukter og kjønnslukter...men du sier selv at du synes han er for lite nøye med renholdet. Da er det bare en løsning...dusj og såpe...

Jeg har lest at mindre enn halvparten av norske menn dusjer daglig. Dette syntes jeg er skremmende...og man bør kunne unngå kjønnlukter/kroppslukter som begynner å bli flere døgn...

Dusjer selv to ganger om dagen (morgen og kveld). Benytter "snille" såper som kjøpes på apoteket. Jeg har aldri hatt problemer med sårhet. Det har jeg kun opplevd med "ukjente" såper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kjæresten min vasker seg godt nok "der nede". Det gjelder ballene og pikken hovedsaklig, da jeg ikke vet hvordan det står til med rompa hans fordi jeg ikke får lov til å være i nærheten av den på det viset.

Jeg har sagt det direkte, at jeg synes han skal bruke intimsåpe (noe han har begynt med).

Jeg har sagt, og vist han hvordan jeg foretrekker at han vasker den.

Jeg har sagt til han at "den er ikke klar" hvis den stinker når jeg skal suge han (han vet hva det betyr). (Hva med å ta et hint, når jeg sier dette 10 dager på rad?)

Hva mer kan jeg gjøre? Jeg vil ikke såre han heller...

Da jeg har vakset utstyret hans, så har det ikke luktet, så jeg vet at det ikke må lukte sånn.

Kanskje det er jeg som er hypersensitiv mot sånne lukter, men er det normalt at det lukter svett og gammel mann av ballene, og pikkost av kuken? Ikke bare litt, men ubehagelig mye?

Nei...det er ikke helt vanlig at det lukter kukkost og gammal mann av ham der nede........................få ham til å skjønne at du mener alvor med å si det til ham, rett ut. Ser du kukkosten også, eller ? Høres ut som en grundig turn off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange menn er ikke flink nok til å trekke ned forhuden når de vasker seg... Be han om å gjøre dette når han dusjer, og be han om å bruke god tid til å skylle seg, gjerne med litt mild intimsåpe. Selv merker jeg at det hos x-sambo var varierende lukt og smak. Når jeg var med i dusjen og runkevasket han var han alltid helt ren og smakfri, når han vasket selv hang det alltid litt lukt igjen. Litt lukt og smak må det være, men det finnes jo så klart grenser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det rart forhold går ad dundas sier jeg bare.

Når kjerringa(eller mannen for den saks skyld) ikke en gang klarer å snakke med samboeren sin.

Hvis jeg har vært dårlig med hygienen en dag og vi skal ha sex, eller jeg får BJ, så sier hun "hmm, tror du skal vaske den jeg". Da går jeg og vasker den. Problem solved.

Noen ganger undrer jeg på om flere av dere her inne har downs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helga_*

Ta han med deg inn i dusjen og lær ham hvordan han skal vaske seg skikkelig - både foran, bak og under... Si at renslighet premieres, og gi ham en saftig blowjob..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart forhold går ad dundas sier jeg bare.

Når kjerringa(eller mannen for den saks skyld) ikke en gang klarer å snakke med samboeren sin.

Hvis jeg har vært dårlig med hygienen en dag og vi skal ha sex, eller jeg får BJ, så sier hun "hmm, tror du skal vaske den jeg". Da går jeg og vasker den. Problem solved.

Noen ganger undrer jeg på om flere av dere her inne har downs.

Da tror jeg vi alle her takker og bukker i vei for deg :P

Problemet er jo ikke viljen til å vaske, men evnen til å vaske seg ordentlig.... Tror det er for mange gutter der ute som ikke skjønner at det krever mer enn en lett dusj under vann for å bli ren. Men igjen,. takking og bukking til dere som kan dette! Måtte dere få mange gode blowjobs i vente fra ivrige og villige jenter som vet å behandle dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...