Gå til innhold

Posten skal fram!!!


chimp

Anbefalte innlegg

En gamel nabodame som døde i juli iår, og som jeg inntil videre tømmer postkassen for arvingene for, mottok idag et mattidsskrift fra februar årgang 1976 m navnet ALT OM MAT! Adressert til henne! M korrekt nav og dresse på en utgammel etikett! D har i såfall vært på tur i 27 år. Prisen på bladet, hvis d ble kjøpt i løssalg er den svimlende sum av kr, 6,75!

Innholdet avslører mye morsomt! En test av fiskebolle-bokser hvor Vesterålen sine gikk av m seier'n. Alle boksene i testen kostet kr. 6,55!

D var 'olympiade' d året, og i den anledning er her flere gode idéer til TV-mat, dvs div varianter av ostesmørbrød.

Månedens vin heter Chat La Gatte 1973. Bordeaux Superieure og koster den nette sum av kr. 19,-!

Her er en oppskrift på en billig fiskerett, hvor hver porsjon er beregnet å koste kr. 3,-!

Pakken og tuben fra Mills Majones ser helt ukjennelige ut!

Morsomt! Dette må jeg studere nærmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

I dag skryter jeg ikke mye av posten. Sendte inn en film 24 aug. I dag fikk jeg den tilbake. firmaet mottok den 1 september og returnerte den til meg i går.

Kunden skulle jo ikke tape noe på at de la ned og "effektiviserte" som de pent kalte det.

På postkontoret må du ha med matpakke om du skal ha et frimerke.

Post i butikk vil noen si nå, men var der i går. Der var tippedag (extra) de prioriterer det fremfor postkundene sine.

Sto i kø aldri så lenge.... Da det endelig var min tur så kunne de ikke gi meg svar på det jeg lurte på. Har ikke peiling var svaret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...