Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har også fått denne holdningen fra mange.

Men vi har brukt lite ull selv. Fikk vårbarn (april) og brukte ikke noe ull før på høsten. I høst og vinter har vi brukt ull først og fremst når han skal ut. Inne har vi det jo godt og varmt uansett årstid.

Når vi har lagt han ut for soving har vi kledd på ett lag ulltøy utenpå inneklærne og lagt han i voksiposen. Han har aldri blitt kald -utenom på kinn og evt en hånd om han har klart å kvitte seg med votten (votter er lite populært ;) )

Mitt råd er å se det ann. Dere finner nok ut av det etter hvert :)

Det høres bra ut. :) Man kommer jo laangt med sunn fornuft. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin midt i August, og tenker at jeg bare skal se an været før jeg bestemmer hva jeg skal kle på ungen. Er det varmt, tar jeg body og bukse og evnt et helseteppe over Jeg strikker en ulldress, men tenker at den blir nok mer brukt utover høsten enn akkurat den dagen, med mindre det er en kald dag.

jeg er ullfantast, men bruker ikke ull til alle ssesonger. Ull bruker vi på høsten, vinteren og litt utpå våren, eller bruker vi bomull. Jeg synes ull varmer fantastisk godt helt innpå kroppen når det er kaldt, men hvis det er varmt er det helt forferdelig å gå med ull. Det ER varmere enn bomull, selv om det er fukttransporterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...