Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jeg plages av mye utflod. Det er ikke kløe/svie eller lukt så er ikke sopp. Det er bare mye utflod og det er virkelig irriterende!! Har vært sånn i en del år, og jeg begynner å bli dritt lei! Noen andre som har det slik? Vurderer altså nå å gå til gynekolog, for evt å få slått fast at det er eller ikke er noe å gjøre med problemet. Burde jeg gjøre det? Er det slikt man oppsøker gynekolog for? Har ikke vært hos en før, så er jo litt nervøs da..
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Kan du ikke bare ta det opp med fastlegen din, så kan han/hun avgjøre om det er noe som trenger videre oppfølgning.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Ikke vær redd for gynekologen. De er profesjonelle, jobben deres går jo ut på å svare på spørsmål som gjelder underlivet! De har rett og slett studert underliv på underliv for å virkelig forstå hvordan det fungerer og være til hjelp for dem som har spørsmål. Hvis du aldri går til legen får du jo ikke vite om det er noe å gjøre med det... Jeg hadde mye utflod fra ti års alderen, det har blitt mindre med årene. Dessuten synes mange gutter at det er veldig deilig med jenter som er våte mellom beina...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå