Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #1 Skrevet 29. april 2002 Da vil jeg med disse ordene si tusen hjertelig takk for meg. Nå har vi vært gift i 9 dager. Jeg har fått utrolig mange flotte tips fra brukerne her inne på KG, men nå er det på tide for meg å hoppe inn til et annet forum kanskje med tiden Ønsker alle dere kommende bruder all lykke og masse kjærlighet. 12
Gjest Snorkfrøken Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Lykke til videre i de giftes verden, og tusen takk for alle tips! 12
Augustbrud02 Skrevet 29. april 2002 #3 Skrevet 29. april 2002 Takk for alle tips du har gitt både meg og alle de andre! Håper vi kan fortsette å mailes og at du kan komme med tips der også!12
fruenge Skrevet 29. april 2002 #4 Skrevet 29. april 2002 Klarer du å hoppe ut herfra da? Jeg giftet med september i fjor og rusler fortsatt rundt her *S*
Fakse Skrevet 29. april 2002 #5 Skrevet 29. april 2002 Har vært hyggelig og nyttig å ha deg her, og jeg håper virkelig at du ser innom av og til. Er jo gret å få råd og tanker fra de som allerede har gifta seg, for der vet jo hvordan det var. Det er veldig greit å høre om dagen ble slik man hadde planlagt. For ikke å snakke om at det er greit å få konkrete råd fra dere som har vært gjennom hele "løpet". 12
june2002 Skrevet 29. april 2002 #6 Skrevet 29. april 2002 Du må jo fortsette å være her litt til vel?? Vi trenger jo gode råd fra de med erfaringer!12
Gjest *Perser* Skrevet 29. april 2002 #7 Skrevet 29. april 2002 heia jeg håper også at du vil være her av og til og gi oss bruder noen tips og av og til trøstende ord tusen takk for alle tipsene og rådene hit til klem12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå