Gå til innhold

Tusen hjertelig takk for meg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Da vil jeg med disse ordene si tusen hjertelig takk for meg. Nå har vi vært gift i 9 dager.

Jeg har fått utrolig mange flotte tips fra brukerne her inne på KG, men nå er det på tide for meg å hoppe inn til et annet forum kanskje med tiden icon_smile.gif

Ønsker alle dere kommende bruder all lykke og masse kjærlighet.

12

Videoannonse
Annonse
Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Lykke til videre i de giftes verden, og tusen takk for alle tips! icon_smile.gif12

Skrevet

Takk for alle tips du har gitt både meg og alle de andre! Håper vi kan fortsette å mailes og at du kan komme med tips der også!12

Skrevet

Klarer du å hoppe ut herfra da?

Jeg giftet med september i fjor og rusler fortsatt rundt her *S*

Skrevet

Har vært hyggelig og nyttig å ha deg her, og jeg håper virkelig at du ser innom av og til. Er jo gret å få råd og tanker fra de som allerede har gifta seg, for der vet jo hvordan det var. Det er veldig greit å høre om dagen ble slik man hadde planlagt. For ikke å snakke om at det er greit å få konkrete råd fra dere som har vært gjennom hele "løpet". 12

Skrevet

Du må jo fortsette å være her litt til vel?? Vi trenger jo gode råd fra de med erfaringer!12

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg håper også at du vil være her av og til og gi oss bruder noen tips og av og til trøstende ord icon_wink.gif

tusen takk for alle tipsene og rådene hit til icon_smile.gif

klem12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...