allon Skrevet 9. oktober 2003 #22 Skrevet 9. oktober 2003 fint dere synes det Men alle syns ikke det...noen syns du er litt rar som liker slike ting osv. Det er vel veldig individuelt. Var på treningsstudio i dag, mange jenter som tøyde ut i bare sokkene..mmmm
chimp Skrevet 9. oktober 2003 #23 Skrevet 9. oktober 2003 Hvis dette er en fetisj, så er den isåfall veldig søt og uskyldig! Hadde hatt null problemer m dette.......Tvert imot....
Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2003 #24 Skrevet 9. oktober 2003 noe jeg glemte da!! jeg er utrolig snill og har en utrolig fin personlighet også!! når jeg leste det jeg hadde skrevet virka jeg så jævlig innbilsk men det kan jeg garantere at jeg ikke er!! så damer/jenter jeg beklager det!! :D Jeg hadde en kjæreste med fotfetisjisme en gang; han sugde; sleikte og noen ganger slukte han den bittelille foten min... Helt ok fetisjisme d. Den skader nå ingen iallfall
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #25 Skrevet 10. oktober 2003 Kast de "søte" mønstersokkene deres jenter.... Ingenting tenner meg mer enn jenter som bruker hvite tennissokker. Og aller helst å se en naken jente med sokker på! Finnes det noe mer sexy enn en en naken jente som har på seg et par nye hvite, myke og gjerne et nr for store tennissokker?? Er man ikke så heldig å få se det i levende livet hver dag så finnes det heldigvis mange sider på nettet med sånt
allon Skrevet 10. oktober 2003 #26 Skrevet 10. oktober 2003 jaja, finnes forskjeller...jeg syns nå mønstersokker, eller forskjellige farger er finest/deiligst..tenner så vannvittig på det.. Hvis dette er en fetisj, så er den isåfall veldig søt og uskyldig! Hadde hatt null problemer m dette.......Tvert imot.... klart det er en fetisj, hva skulle det ellers vært? tvert i mot chimp?! hva mener du :D har du type?
allon Skrevet 1. november 2003 #29 Skrevet 1. november 2003 tråden her døde..ingen jenter som syns jente føtter er søte da? eller noen som liker at andre se at de har på seg søte, mønster sokker?
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #30 Skrevet 1. november 2003 hmmm... jeg legger merke til at det bare er menn som har denne fetisjen på dette forumet... hva kommer det av, egentlig? Jeg må innrømme at jeg syns kjæresten min ser ganske dum ut med bare sokker på. det er noe som ikke stemmer, liksom. da ber jeg ham heller ta dem av. men er det sånn at dette er en utbredt fetisj?
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #31 Skrevet 2. november 2003 Ja, fotfetisj er den mest utbredte fetisj for gutter. Det er helt utrolig hvor mange som har denne fetisjen, men som ikke tør å snakke om den. Bare søk på ordet feet på søkemotorene og du får opp en hel haug med sider om føtter. Jeg tror også mange jenter liker denne fetisjen. De vet å vise frem sine føtter i sexy sko og spesielt dingle disse ytterst på tærne. Mange har rett og slett en skofetisj.
allon Skrevet 4. november 2003 #32 Skrevet 4. november 2003 jepp..var noe sånt jeg mente og! noen jenter som liker å bli sett i hvite sokker og, ikke spør meg, føler seg vel søte eller no da
BaggerLane Skrevet 7. november 2003 #33 Skrevet 7. november 2003 Ja, men sokkene MÅ være søte... dvs med små bamser på eller sånne søte mønstre...
Gjest KalleK Skrevet 12. november 2003 #34 Skrevet 12. november 2003 Helt enig med BaggerLane......men liker også sånne helt korte som går under ankelen...gjerne med mønster de også. Eneste ulempen med dem er at de er vanskelig å få øye på ute på gata fordi de forsvinner ned i skoene på jentene :oops: smugkikker litt på jentesokker jeg...
Mann 40 Skrevet 18. november 2003 #38 Skrevet 18. november 2003 Var på treningsstudio i dag' date=' mange jenter som tøyde ut i bare sokkene..mmmm[/quote'] Hvor er det du trener?
Suzy Skrevet 19. november 2003 #39 Skrevet 19. november 2003 hmmm... jeg legger merke til at det bare er menn som har denne fetisjen på dette forumet... hva kommer det av' date=' egentlig? [/quote'] Manneføtter er bare ikke pene - derfor :-?
allon Skrevet 19. november 2003 #40 Skrevet 19. november 2003 Teller Ole brumm sokker... ? mmmmm! ja, ole brumm sokker er deilig...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå