Gå til innhold

Søte sokker er sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Gutt/mann her som har en litt spesiell (?) fetisj - jeg tenner på jenter som er nakne, kun iført søte, korte sokker. Det kan være sokker med mønster på, eller sånne helt korte man bruker til joggesko. De må være rene selvsagt.

Noen flere som har vært borti denne fetisjen? Dette tenner meg enormt 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med søte? Er det småpikesokker du mener? Det er ekkelt og grisete! Om det er det du mener finnes det et ett spesielt begrep for slike!

Skrevet

Det var da makan til grinete innlegg da! :o Dette har ikke noe med pedofili å gjøre, bare så det er helt klart.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Har aldri hørt om noe slikt,nei.

Men....det dukker jo stadigt opp noe nytt.

Hørres jo ganske harmløst ut for min del.

Sokker på et nakent menneske er for min del skikkelig turnoff!

Vi er alle forskjeligge,heldigvis.Så lenge det ikke er til skade for andre. :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet
:ler: Har aldri hørt om noe slikt,nei.

Men....det dukker jo stadigt opp noe nytt.

Hørres jo ganske harmløst ut for min del.

Sokker på et nakent menneske er for min del skikkelig turnoff!

Vi er alle forskjeligge,heldigvis.Så lenge det ikke er til skade for andre. :wink:

:enig:

Skrevet

For en tid tilbake, sex-chattet jeg med en gutt som ba meg kle meg naken bortsett fra "søte sokker".

Og jeg gjorde det.

Var det deg KalleK?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg blir kjempe kåt av å se jenter bruke hvite tennissoker. Tenner utrolig mye på dette. Min kjære bruker mye tennissokker og jeg elsker å ha sex med henne når hun bare har sokker på seg. (elsker selvf. å ha sex med henne når hun ikke har sokker på og) Sokkene må være litt store og myke(helst helt nye) Det hender hun gir meg "footjob", noe som er noe av det deiligste som finnes! Finnes ikke noe som tenner meg mer enn når hun gnir føttene med de deiligste sokkene mot penis. Da tar det ikke lang tid før det går for meg og jeg spruter utover sokkene hennes :)

• 3 uker senere...
Skrevet

mmmm...sokke fetisj er deilig å ha ja...hvis noen jenter vil sex chatte med meg om at de er nakne med bare sokker på..send en e-mail!!

grrr..elsker jenter med søte sokker..svarte,hvite, med mønster! deilig!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er med i en sokke-klubb, får tilsendt tre par med "søte sokker" hver tredje måned. Har vært medlem i et par år, så jeg har en god del søte sokker jeg, da....! :wink::ler:

Skrevet

"KalleK"?? Hva er dette for slags billig taiwankopi?

Gjest kjekkgutt17
Skrevet

jeg har fotfetisj da!! men jeg er bare 17år!! jeg er heldig pga jeg har ett bra utseende og mange jenter tiltrekkes av meg.. men jeg tør aldri dele min hemmelige fantasi med dem.. at jeg vil være slave for føttene dems!! det høres bare så jævlig rart ut og jeg er livredd for å bli utstøtt i kamerat gjengen!! noen som kan gi meg ett råd ellerno?? :kul:

Gjest kjekkgutt17
Skrevet

noe jeg glemte da!! jeg er utrolig snill og har en utrolig fin personlighet også!! når jeg leste det jeg hadde skrevet virka jeg så jævlig innbilsk men det kan jeg garantere at jeg ikke er!! så damer/jenter jeg beklager det!! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir dette det samme som å si at ei jente sokker?

Skrevet
Hva mener du med søte? Er det småpikesokker du mener? Det er ekkelt og grisete! Om det er det du mener finnes det et ett spesielt begrep for slike!

Djeeeeezez!!! Svarer du alltid folk på den måten der.... :o

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg har fotfetisj da!! men jeg er bare 17år!! jeg er heldig pga jeg har ett bra utseende og mange jenter tiltrekkes av meg.. men jeg tør aldri dele min hemmelige fantasi med dem.. at jeg vil være slave for føttene dems!! det høres bare så jævlig rart ut og jeg er livredd for å bli utstøtt i kamerat gjengen!! noen som kan gi meg ett råd ellerno?? :kul:

Ett eneste råd:

Bli voksen før du gjør noe mer enn å leke med tanken.

Deretter skal du snakke, snakke og snakke med en potensiell partner.

Det er ikke noe i veien for å kjæle med føttene til jenta, men vær forberedt på at mange jenter ikke liker føttene sine.

Hvis du virkelig vil

være slave for føttene dems!!
skal du ta tiden til hjelp. Det er mange flere underdanige menn ute i verden enn det er ledige dominante kvinner. Ta ikke for gitt at du vil finne DrømmeDominaen din kjapt og enkelt. Da er det lettere å dele fetisjen med ei jente du liker og stoler på.

Men som sagt:

Bli voksen. Det er ingen barnelek du tenner på.

Skrevet

hehe. jeg er bare 19 jeg og. men ble først var over fetisjen min når jeg fikk min første ordentlige kjæreste, var 16 år. liker føtter også, men beste med sokker på.

man trenger ikke å fortelle alle at man har det, vent til du får en partner og blir ordentlig kjent med den. da kan du begynne å fortelle om dette.

Og som revetispa sier, det er ingen barnelek! det krever voksenhet...

Er så gla i min fetisj :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Er det noe å lage så stort nummer ut av, da? Hadde jeg vært sammen med en fyr som i all fortrolighet fortalte at han likte søte sokker, så hadde jeg kanskje rynket øyebrynet (på en ettertenksom, ikke "sinna" måte, vel og merke) ledd litt, og så neste gang hadde jeg sikkert tatt på et par av de søte sokkene mine. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...