Gjest Gjest_Emiiliie_* Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei! Har de siste ukene hatt to store kuler midt i bakhodet. De ligger rett under der man kjenner at det er bein, og de er svært vonde. Har prøvd å massere, ettersom det ligger endel muskler bak der, men de blir ikke bedre. Føles bare helt forslått og mørbanket bak der Er dette muskelknuter som man trygt kan massere, eller bør jeg gå til kiropraktor eller lege? Takknemlig for svar
Miss Puddel Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 det er jo muskel og senefester akkurat der, og under det ligger det mye ømtålig. Jeg har selv hatt betennesle i de festene, og det er gruselig vondt. Jeg hadde hørt med lege først jeg, kanskje du kan få noe betennelsesdempende også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå