Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har klart å smelle tennene oppe og tennene nede sammen, noe som resulterte i et lite hakk i en tann oppe, og generelt ømt i området, samt ising i de to innvolverte tennene. Tenker jeg skal ta meg en liten tur til tannlegen, slik at jeg får filt vekk dette lille hakket, og få sjekket tilstanden. Noen som vet sånn ca hvor mye det koster hos tannlegen for tiden? Har ikke vært der på 2 år... Greit med en liten idé om hva jeg går til. Bor i Bergen om det har noe å si.

Supert om noen vet - på forhånd takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...