Gjest Jeg lurer Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har fått lovparagrafene, og lest gjennom den. Jeg er dessverre ikke politi, så jeg undrer meg litt om hva som faktisk skal ligge til grunn for at man kan ilegge en person besøksforbud? Det skal ikke foreligge frykt, men det skal foreligge rettmessig grunnlag for å ilegge en person besøksforbud. Vil det si at man må ha vært voldelig tidligere? Må det foreligge anmeldelser? Må personen være psykotisk av noe slag? Hva er det egentlig de referer til? Her er litt om min sak. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=475489 Orker ikke skrive det en gang til. Men kan legge til at han kjefter på meg, eller truer meg med noe (ikke på livet..), hver gang jeg motsier han eller ikke gjør noe han godkjenner. Det er alltid jeg som er den forferdelige personen. Jeg har ikke skjønt hva han har ment, jeg har misforstått, jeg må jo forstå hans følelser og respektere det, jeg er slem mot han konstant. Alltid er det noe sånt når jeg snakker med han om når jeg føler noe ang. ting han har gjort. Kan legge til at han ikke er kjæresten min, eller samboer, eller noe av den slag. Jeg er bare redd hva han egentlig kan finne på når babyen kommer, om han kommer til å gjøre noe mot den. Jeg har tenkt å kanskje ta en tur på familievernkontoret for å høre om de kan megle litt mellom oss. Setter pris på svar fra den som kan gi meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå