Gå til innhold

Får ikke orgasme...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg har sex, kjenner jeg at det kiler der nede når han penetrerer, og får en nesten tissefølelse, men det kjedelige er at det ikke skjer noe annet. Er det vaginal orgasme?

Kjenner det best når jeg rir på ham, og når han tar dogy hardt så han dytter meg hver gang han treffer meg på rumpa. Men når jeg rir, kan han komme til å dytte meg nedover og han løfter beina opp så han starter å penetrere mens jeg er oppå ham. Det er det som kjennes utrolig godt, men jeg klarer ikke å komme...

Og en annenting er at jeg får ikke til å masere klitten samtidig som vi har sex, blir ikke noe kåtere av det :/

Jeg blir heller ikke noe kåtere når han slikker meg. Blir også tørr i lengden.

Dette er så irriterende, men er det dette som er vanlig?

Når jeg er alene har jeg opplevd sprutorgasme og vanlig orgasme.

Hvordan skal man klare å få opplevd orgasme sammen med kjæresten sin?

Jeg har så utrolig lyst på ham hele tiden jo...:/

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet
Når jeg har sex, kjenner jeg at det kiler der nede når han penetrerer, og får en nesten tissefølelse, men det kjedelige er at det ikke skjer noe annet. Er det vaginal orgasme?

Kjenner det best når jeg rir på ham, og når han tar dogy hardt så han dytter meg hver gang han treffer meg på rumpa. Men når jeg rir, kan han komme til å dytte meg nedover og han løfter beina opp så han starter å penetrere mens jeg er oppå ham. Det er det som kjennes utrolig godt, men jeg klarer ikke å komme...

Og en annenting er at jeg får ikke til å masere klitten samtidig som vi har sex, blir ikke noe kåtere av det :/

Jeg blir heller ikke noe kåtere når han slikker meg. Blir også tørr i lengden.

Dette er så irriterende, men er det dette som er vanlig?

Når jeg er alene har jeg opplevd sprutorgasme og vanlig orgasme.

Hvordan skal man klare å få opplevd orgasme sammen med kjæresten sin?

Jeg har så utrolig lyst på ham hele tiden jo...:/

Ha masse sex med ham i de stillingene du synes føles best, nyt at det er godt og bruk gjerne glidemiddel dersom du er redd for å gå tørr. Hvis du synes det er godt uten stimulans av klitoris, lar du vær å stresse med det. det er jo ikke et must å stimulere utvendig dersom du synes det er godt uten.

Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje du trenger en innkjøringsperiode med kjæresten? Når man får ny partner hender det jo ofte at man må venne seg til hverandre og finne ut hvordan man får den beste sexen sammen. Og så må du kommunisere med kjæresten og gi hint om hva som er ekstra godt.

Det som fungerer godt for meg er å bli fingret og/eller bruke vibrator først til jeg kjenner at orgasmen nærmer seg. Når vi da går over til å ha samleie (gjerne i doggy), kommer jeg mye lettere fordi jeg er så tent og godt stimulert på forhånd. Det er verdt et forsøk! Du må bare prøve deg frem.

Ta tiden til hjelp, nyt sexen og gled deg over orgasmene du får alene. Når du får dem alene, er det lettere å finne ut hvordan dere kan få det til sammen. Øvelse gjør mester, og hva er vel mer moro enn å øve på å ha sex i flere varianter? :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Betty Dodson er ekspert på hvordan kvinner skal få orgasme. Kjøp en bok av henne.

Søk på david shade og deep spot på youtube og google. Da finner du en video og en artikkel som forklarer hvor deep spot og a-spot ligger. Begynn å stimulere dem med dildo, fingre og under samleie. Det vil dramatisk øke sjansen for orgasme. Å finne g-punktet hjelper også mye.

Søk på CAT position (coital alignement technique) Det er den stillingen som gir størst sjanse for orgasme for de fleste kvinner (vitenskapelig bevist).

Pass på at du ikke binder pusten når du har sex. En fri pust er essensiell for å få orgasme.

Ha langt nok forspill

Søk på nettet om guide to sexual positions etc. og eksperimenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...