Gå til innhold

kjapt laste opp bilder på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hadde for en tid tilbake mulighet til å laste opp mange bilder til facebook, så jeg slapp å kun laste opp 5 og 5 bilder av gangen og vente 2-3 minutter før de kommer opp. nå har den funksjonen blitt borte så jeg sitter å laster 5 bilder om gangen. tar utrolig lang tid når jeg har tenkt å laste opp 80 bilder....

vil gjerne ha tilbake sånn det var at jeg kunne velge mange, men nå finner jeg det ingen steder..!! har prøvd å google, lese på hjelpe siden til fb men finner det ingen sted..

noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Nå gikk eg og trykte på "last opp bilder" og da fikk eg beskjed om at eg måtte oppdatere/innstallere ein plug-in ellers gikk det bare an å legge inn bildene via "simple photo uploader" systemet som bare lar 5 bilder bli uploadet i slengen. Så da trenger vel du denne plug-in'en også da..

Endret av Syrin_Ulven
Skrevet

Ja, du trenger en plug-in. Nå husker ikke jeg hva den het, men jeg fikk tilbud om å installere den sist jeg la inn bilder. Men jeg har oppdaget at denne er litt ustabil, så kanskje derfor du ikke får tilbud om å installere/den ikke fungerer hos deg?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Den heter ganske enkelt "Facebook plug-in" :gjeiper:

Skrevet
Den heter ganske enkelt "Facebook plug-in" :gjeiper:

Lol, okei, oppfinnsomt navn! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...