Cherish Skrevet 18. januar 2013 #21 Skrevet 18. januar 2013 Rein Adamson? Kan jeg ikke tenke meg. Slik jeg forstod det kurser han andre i plastiske operasjoner også. Jeg er vedig fornøyd med resultatet ihvertdall. Hvor har du lest dette? Anonym poster: 0dede0ea8df43de7ed7dec4a2851d963 Jeg leste det på realself.com (forum for plastiske operasjoner). Var en svensk jente som hadde vurdert Tallinn, men trakk seg pga det. Men siden jeg har lest såpass mye positivt, vurderer jeg sterkt å gjennomføre det. Er bare kjempe nervøs!! :/
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #22 Skrevet 19. januar 2013 Jeg leste det på realself.com (forum for plastiske operasjoner). Var en svensk jente som hadde vurdert Tallinn, men trakk seg pga det. Men siden jeg har lest såpass mye positivt, vurderer jeg sterkt å gjennomføre det. Er bare kjempe nervøs!! :/ Men alle blir jo først utdannet generell kirurg, og så spesialiserer de seg. Og hva er egentlig en generell kirurg? De må jo operere på noe de også. Jeg har vært der og fettsugd og tatt bukplastikk. Jeg er kjempefornøyd både med arbeidet han gjorde og oppholdet. Har fått sjekket arret hos en bekjent som er operasjonssykepleier og hun sier arret ser veldig bra sydd ut. Vi hadde egentlig tenkt å ta oss en høsttur til Tallinn (jeg var der om sommeren) og da spurte jeg han om vi kunne komme innom slik at han kunne sjekket at alt stod bra til med arret osv, og da sa han at det var helt i orden, men vi måtte gi beskjed litt i forveien for han holdt en del bukplastikk/fettsugings"kurs" i utlandet. Kom oss aldri avgårde på den høstturen da, men har lyst ned igjen og fettsuge armene og lårene før sommeren. Anonym poster: 0dede0ea8df43de7ed7dec4a2851d963
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2013 #23 Skrevet 19. april 2013 Hei. Jeg tok full bukplastikk, fettsuging av sidene og sydde sammen magemusklene på Fertilitas for ca 2 uker siden.. Er veldig fornøyd med resultatet, men er ganske hoven fortsatt! Har en sønn på 6 mnd som min mor har vært veldig flink til å hjelpe til med, siden jeg ikke kan bære på 4 uker.. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde dette, tar til stadighet av korsettet for å kjenne på den FLATE magen min :-) men noe jeg reagerte veldig på nede i Tallinn og på sykehuset var at ingen smilte eller var hyggelige.. På sykehuset følte vi oss rett og slett ikke velkomne og personalet hilste ikke på oss, smilte ikke og snakket ikke engelsk. De virket sure og lite samarbeidsvillige hele tiden! Noen fler som opplevde dette? Men jeg ble ihvertfall fornøyd med resultater, og d var jo derfor jeg dro ditt
amadine Skrevet 19. april 2013 #24 Skrevet 19. april 2013 Hei. Jeg tok full bukplastikk, fettsuging av sidene og sydde sammen magemusklene på Fertilitas for ca 2 uker siden.. Er veldig fornøyd med resultatet, men er ganske hoven fortsatt! Har en sønn på 6 mnd som min mor har vært veldig flink til å hjelpe til med, siden jeg ikke kan bære på 4 uker.. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde dette, tar til stadighet av korsettet for å kjenne på den FLATE magen min :-) men noe jeg reagerte veldig på nede i Tallinn og på sykehuset var at ingen smilte eller var hyggelige.. På sykehuset følte vi oss rett og slett ikke velkomne og personalet hilste ikke på oss, smilte ikke og snakket ikke engelsk. De virket sure og lite samarbeidsvillige hele tiden! Noen fler som opplevde dette? Men jeg ble ihvertfall fornøyd med resultater, og d var jo derfor jeg dro ditt Kan jeg spørre hvor mye du betalte? Jeg har vært i kontakt med klinikken jeg også, men for mitt vedkommende så kostet det like mye som om jeg skulle gjort det hos f.eks fornebuklinikken. Det var snakk om fettsuging i mitt tilfelle.
Amber64 Skrevet 23. september 2013 #26 Skrevet 23. september 2013 Hei. Jeg tok full bukplastikk, fettsuging av sidene og sydde sammen magemusklene på Fertilitas for ca 2 uker siden.. Er veldig fornøyd med resultatet, men er ganske hoven fortsatt! Har en sønn på 6 mnd som min mor har vært veldig flink til å hjelpe til med, siden jeg ikke kan bære på 4 uker.. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde dette, tar til stadighet av korsettet for å kjenne på den FLATE magen min :-) men noe jeg reagerte veldig på nede i Tallinn og på sykehuset var at ingen smilte eller var hyggelige.. På sykehuset følte vi oss rett og slett ikke velkomne og personalet hilste ikke på oss, smilte ikke og snakket ikke engelsk. De virket sure og lite samarbeidsvillige hele tiden! Noen fler som opplevde dette? Men jeg ble ihvertfall fornøyd med resultater, og d var jo derfor jeg dro ditt Hei. Hvordan går det med deg nå? Hvor lang tid tok det før du fungerte normalt igjen? Hvor lenge var du på klinikken? Jeg skal dit i november og ta full bukplastikk + fettsuging av overarmene. Har fått beskjed om å være der i 4 dager. Gikk det greit å fly hjem etterpå? La de inn dren på deg slik de gjør i Norge?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #27 Skrevet 25. mars 2015 Åh, for en spennende tråd! Elsker at dere deler historiene Har selv aldri tatt noen plastiske inngrep, men har drømt om brystreduksjon siden jeg var typ 16! Aldri tenkt over at det går ann å gjøre slikt i utlandet! Anonymous poster hash: 31840...f9a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #28 Skrevet 17. mai 2015 Åh, for en spennende tråd! :)Elsker at dere deler historiene :)Har selv aldri tatt noen plastiske inngrep, men har drømt om brystreduksjon siden jeg var typ 16! Aldri tenkt over at det går ann å gjøre slikt i utlandet! Anonymous poster hash: 31840...f9a Dytter på denne tråden, og lurer på om det er flere som har erfaring fra fertilitas? Vurderer å reise ned nå i sommer, men skulle gjerne hørt fra noen om de er fornøyde etter det har gått en stund etter inngrepet? Anonymous poster hash: d5b02...986
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #29 Skrevet 19. mai 2015 Ingen fler som har vært i Tallinn? Anonymous poster hash: d5b02...986
deprim Skrevet 15. oktober 2015 #30 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg kom hjem igår kveld, ble operert mandag :-) bare ta kontakt om du/dere lurer på noe :-)
Natti_ms Skrevet 31. januar 2018 #31 Skrevet 31. januar 2018 På 16.10.2015 den 0.34, deprim skrev: Jeg kom hjem igår kveld, ble operert mandag :-) bare ta kontakt om du/dere lurer på noe :-) Hei. Vil gjerne komme i kontakt med deg og høre om din erfaring. Vurderer bestille time i mars til bukplastikk mage med fettsuging mage/lår. Har vært i kontakt med klinikken men skulle gjerne hørt med noen om litt nylig erfaring derfra:)
noeidenduren Skrevet 8. april 2018 #32 Skrevet 8. april 2018 På 7.3.2010 den 15.50, Gjest sue84 skrev: heisann.. så flaks da jeg er i tallinn nå.. var på fertilitas for 2 dager siden og fettsuget mage. kan legge deg til som venn så kan du få se før og etter bilder, og så kan jeg fortelle det du lurer på Kan du legge til meg som venn og så kan jeg spørre deg litt for jeg tenker å gjøre det samme akkuratt der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå