Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #1 Del Skrevet 7. mars 2010 Vi har et loftsareal på ca. 70 kvadrat som er klargjort for innredning. Det vi har tenkt er ei stor loftstue og to soverom. Vi skal gjøre mye egeninnsats; lettvegger, listing, isetting av dørene til soveromma, legge belegg, male, legge trekkerør til el osv. Det vi trenger snekker til er å "åpne" til 2. etg og montere trappa opp, montere 4 takvindu (vil helst ikke gjøre det selv) og to vinduer i gavlene på huset. I tillegg må vi ha elektriker til å koble til, montere 6-8 dobble stikkontakter, tv-uttaket og kontrollere det vi har lagt av trekkerør osv. Dersom vi er veldig bevisst på priser på vinduer, dører, byggvarer osv, er det realistisk å kunne klare dette til 150.000 kr? (Skal legge ut anbud i.l.a uka, men er så spent at jeg håper noen her inne kan gi meg en pekepinn inntill jeg får inn anbudene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 8. mars 2010 #2 Del Skrevet 8. mars 2010 Har du prøvd mitt annbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #3 Del Skrevet 9. mars 2010 Har du prøvd mitt annbud? Takk for tipset - skal prøve dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #4 Del Skrevet 9. mars 2010 Bare å få satt inn takvinduer koster fort 50 000 - 100 000, og da mener jeg uten utforinger og listing. Å få satt inn trapp vet jeg ikke hva koster dessverre, men det hadde vært interessant å vite hva som er vanlig kostnad for motering av standard furutrapp. Jeg vil tro at 150 000 blir litt knapt for elektriker, trapp, takvinduer og byggevarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå