Gjest trøtt Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 heisann! begynte i ny jobb i januar, vikariat som jeg ikke vet hvor lenge jeg får ha, får kontrakt fra måned til måned. pga denne jobben har jeg fått mye ryggproblemer, har veldig vondt hele dagen, å invisterer mye penger på kiropraktor/akupunktør/personlig trener - og ser på det som en investering fordi jeg virkelig ønsker og jobbe. Legen sendte meg videre til kiropraktor, og han mener vi skal kunne fikse dette. første kiropraktoren jeg gikk til greide ikke fikse det, så vi får håpe han her har litt mer peiling. MEN han sier at det ikke gjør noe at jeg står og har vondt på jobb hele dagen, at det ikke ødelegger dette med og bli fikset i ryggen. mitt spørsmål - andre som sliter med smerter på jobb? hvordan tenker dere for og komme dere gjennom dagene? blir så sliten! -M
LadyStarlight Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg hadde en jobb hvor jeg hadde mye vondt i ryggen, men nå har jeg skade i ryggen fra før av. Sjefen og de ansatte var klar over dette, så jeg fikk lov til å strekke på meg/bøy og tøy innimellom. I tillegg byttet jeg ofte på sko Når det gjelder tankegang må jeg si at jeg tenkte ofte at jeg hadde så vondt. Men når det var mye å gjøre og jeg hadde noen å snakke med mens jeg jobbet gikk tiden så fort at jeg ikke hadde hatt tid til å merke smertene i ryggen Som oftest tenkte jeg at det kun er noen timer igjen før jeg kan dra hjem å slappe av litt før jeg drar på trening. Det at jeg trena en god del hjalp nok.
Gjest trøtt Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 hvordan trente du? om jeg kan spørre?=) trener selv, men vil gjøre det riktig og slik at det hjelper, selvfølgelig:P
LadyStarlight Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 All trening er jo god trening. Trente både kondisjon (elipse) og trente gjennom hele kroppen med vekter. La spesielt vekt på å trene mage og rygg sånn ca like mye, slik at man får en sterk kjernemuskelatur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå