Gjest ts Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Har noen pinnedyr som trenger sitronmelisse til mat. Nå har plante nummer to på en uke dødd! Jeg kan ikke kjøpe to planer i uka fordi jeg ikke klarer å holde dem i live Hvordan får jeg dem til å ikke dø? I går kveld var den fin, i dag er den helt slapp og "ligger" utover bordet Det samme skjedde med den andre planta. De står ikke i vinduskarmen, men i nærheten av lys, og de får vann.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Har noen pinnedyr som trenger sitronmelisse til mat. Nå har plante nummer to på en uke dødd! Jeg kan ikke kjøpe to planer i uka fordi jeg ikke klarer å holde dem i live Hvordan får jeg dem til å ikke dø? I går kveld var den fin, i dag er den helt slapp og "ligger" utover bordet Det samme skjedde med den andre planta. De står ikke i vinduskarmen, men i nærheten av lys, og de får vann. Tips til krydderplanter
mee mee Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Hadde min i vinduskarmen, og vannet den jevnlig. Og den formerte seg utrolig fort og mye. Så finn en plass i vinduskarmen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå